• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

امام جمعه پلدختر:استکبار در منطقه به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است.

  • کد خبر : 41617
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۵۰
امام جمعه پلدختر:استکبار در منطقه به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پلدختر به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران اشاره کرد و افزود: 70 سال است که افراد دروغ‌گو، موضوع فلسطین را از اجلاسی به اجلاس دیگر ارجاع می‌دهند و این در حالی  است […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پلدختر به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران اشاره کرد و افزود: 70 سال است که افراد دروغ‌گو، موضوع فلسطین را از اجلاسی به اجلاس دیگر ارجاع می‌دهند و این در حالی  است که نه‌تنها هیچ‌چیزی عاید مردم مظلوم فلسطین نمی‌شود بلکه بیشتر در آتش فتنه‌انگیزی اسراییل می‌سوزند.

وی به هم‌سفره بودن برخی از دولت‌های عربی با اسرائیل اشاره کرد و افزود:  مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسراییل تشکیل‌شده است و توسط گروه‌های تکفیری داعش جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداخته‌اند و سعی دارند چهره‌ای خشن از اسلام ناب را به جهانیان نشان دهند.

امام‌جمعه پلدختر عنوان کرد: این کشورها قصد دارند با راه انداختن این جنگ‌ها فلسطین را به فراموشی بسپارند تا اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند.

وی بابیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مردم منتظر گزارش عملکرد مسئولان هستند، گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نام‌گذاری کردند و به درخواست رهبری در این زمینه تمام قوا باید مردم را در جریان اقدامات انجام‌گرفته قرار دهند.

سوری رفع مشکلات مردم را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد:  مسئولان کشور باید به وظایف خود جامعه عمل بپوشانند و فرصت‌ها را از دست ندهند.

امام‌جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س)  بزرگ بانوی اسلام  و بهترین زنان عالم است که زندگی وی سراسر نور و برکت بوده است

وی با اشاره به اینکه آیاتی درشان و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) نازل‌شده است، افزود: در راستای دفاع از اسلام، حرکات و تصمیم‌های حضرت زهرا (س) به‌ عنوان نماد دین برای همه ما الگو است چون این حضرت هرگز دین را رها نمی‌کرد و در دفاع از آن کوتاه نمی‌آمد و مبارزی نستوه و سیاستمداری آگاه بودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=41617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.