• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

پادشاهان آسمان کوهدشت، به پهبادهای دشمن اجازه پرواز نخواهند داد!

  • کد خبر : 42433
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
پادشاهان آسمان کوهدشت، به پهبادهای دشمن اجازه پرواز نخواهند داد!

 یادداشت و مقاله کانون سبحان/حسین ناصری: دانشمندان با تحقیقات و پژوهش های علمی خود دریافته اند که انسان در صورتی که از چشمانی مانند عقاب ها برخوردار بود، می توانست حرکت مورچه ها بر روی زمین را از بالای یک ساختمان ۱۰ طبقه به خوبی ببیند یا از بدترین جایگاه در یک ورزشگاه حالت چهره یک […]


 یادداشت و مقاله کانون سبحان/حسین ناصری: دانشمندان با تحقیقات و پژوهش های علمی خود دریافته اند که انسان در صورتی که از چشمانی مانند عقاب ها برخوردار بود، می توانست حرکت مورچه ها بر روی زمین را از بالای یک ساختمان ۱۰ طبقه به خوبی ببیند یا از بدترین جایگاه در یک ورزشگاه حالت چهره یک بسکتبالیست درون زمین بازی را تشخیص دهد.  

گفتنی است، میدان دید عقاب ها و اکثر پرندگان شکاری چهار تا پنج برابر بیشتر از انسان است.

نگارنده با این مقدمه کوتاه بنا دارد به نقش رسانه ها در هدایت و روشنگری افکار عمومی بپردازد.

بی‌شک با ظهور عصر ارتباطات، جهان در سایه قلم و بیان اصحاب رسانه رشد عقلی و منطقی را در افکار عمومی عالم به‌ وضوح دید و امروز شاید بتوان گفت؛ همه تحولات و پیشرفت ‌های عالم را می‌ توان به همان صاحب ‌نظران و فرهنگ‌ سازان ارتباطات و رسانه پیوند زد.

اگر امروز در نقطه ‌ای دور از عالم کوچک ‌ترین اتفاق چند لحظه در کل دنیا منتشر و انعکاس پیدا می ‌کند همه به مدد اصحاب رسانه و اهل ‌قلم است که اطلاع ‌رسانی و آگاهی بخشی را به بالاترین حد ممکن در جهان بر عهده‌گرفته ‌اند.

به عبارتی بهتر می توان گفت در عصر حاضر نقش اصلی هدایت و روشنگری افکار عمومی بر عهده رسانه ها است.

با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات، رسانه های شهرستان کوهدشت که از شهرهای پیشتاز در عرصه ارتباطات در سطح استان لرستان است، با هم عهد و پیمان بسته اند که انتخابات پیش رو را هم چون عقاب های تیزبین زیر نظر داشته باشند و نگذارند احدی به بزرگ ترین سرمایه نظام دست درازی بکند.

در اهمیت انتخابات همین بس که بدانیم مقام معظم رهبری از انتخابات به عنوان شب قدر سیاسی یاد کرده اند و در جایی دیگر فرموده اند: «در هر انتخابات، یک انقلاب در ایران اسلامی شکل می گیرد.»

بنابراین اصحاب رسانه شهرستان کوهدشت با هم سوگند یاد کرده اند که در انتخابات پیش رو به بهترین وجه ممکن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنند و نگذارند خدای ناکرده این اعتماد خدشه دار شود.

عقاب های بلند پرواز نخواهند گذاشت، آسمان انتخابات کوهدشت جولانگاه پهبادهای جاسوسی دشمن باشد. در این نوشتار منظور از پهبادهای جاسوسی دشمن تمامی کسانی است که خدای ناکرده بخواهند به هر نحوی در حق انتخاب مردم دست درازی کنند.

سرداران عرصه اطلاع رسانی و خبر شهرستان کوهدشت با بیش از ۱۴ سایت و نشریه در انتخابات پیش رو ورود پیدا خواهند کرد. فرزندان رسانه ای شهرستان کوهدشت با زبان قلم و دوربین از انتخابات کوهدشت تا آخرین ساعات حراست خواهند کرد و با انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات انتخاباتی، مردم و مسئولین استانی و کشوری را به خوبی آگاه خواهند کرد.

بنابراین در این مقطع تاریخی و سرنوشت ساز ضمن خداقوت و آرزوی عاقبت بخیری برای همه دست اندرکاران انتخابات شهرستان کوهدشت هشدار می دهیم که مواظب عملکرد خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت باشند.

مواظب باشند! چینش نیروهای نظارتی، اجرایی و بازرسی را طوری انجام بدهند که بر اعتماد مردم که بزرگ ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است، افزوده شود.

این نوشتار بدون در نظر گرفتن هر گونه گرایش جناحی و به دور از حب و بغض نگاشته شده است و امیدواریم مسئولین برگزاری انتخابات شهرستان کوهدشت در این برهه سرنوشت ساز عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته باشند.

مدیر مسئول پایگاه خبری وهار

حسین ناصری

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.