• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

امام جمعه رومشکان:یکی از اهداف ایران اسلامی و انقلاب مبارزه با استکبار می باشد.

  • کد خبر : 44302
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۱۰
امام جمعه رومشکان:یکی از اهداف ایران اسلامی و انقلاب  مبارزه با استکبار می باشد.

به گزارش «کانون سبحان» در رومشکان؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری در خطبه‌های نماز جمعه رومشکان اظهار داشت: بيشتر گناهان، از دو ريشه غضب و شهوت سرچشمه می ى‏گيرند  و روزه، جلوى  تندی های اين دو غريزه را می گيرد و لذا سبب كاهش فساد و افزايش تقوا می گردد. وی اشاره ای به حدیث […]

به گزارش «کانون سبحان» در رومشکان؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری در خطبه‌های نماز جمعه رومشکان اظهار داشت: بيشتر گناهان، از دو ريشه غضب و شهوت سرچشمه می ى‏گيرند  و روزه، جلوى  تندی های اين دو غريزه را می گيرد و لذا سبب كاهش فساد و افزايش تقوا می گردد.

وی اشاره ای به حدیث امام رضا (ع)  در باب روزه داشت و گفت: امام رضا (ع) می فرماید: حکمت روزه این است که انسان تشنگی و گرسنگی را بکشد و نیز حال گرسنگان را درک کند تا شاید قدر نعمتها را بداند و انسان نباید فقط به فکر افطار خود باشد بلکه باید دیگران را نیز افطار دهد و یکی دیگر از مسائلی که باعث می شود انسان پاک شود پرداخت زکات است .

امام جمعه رومشکان افزود:ایران اسلامی دنبال مبارزه با استکبار است آنها دم از حقوق بشر می زنند ولی عمل نمی کنند شعارها به شرطی ارزشمند هستند که به آنها عمل شود و یکی از اهداف انقلاب ترویج دین بود،همه جناح ها بایستی به این مهم بپردازند .

جمیاری در ادامه ضمن بیان اینکه اراده مسلمان باید محکم باشد عنوان کرد: ملت ایران امروزه از مظلومان جهان دفاع می کند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است اعتدال به معنای راه و روش است و ما باید در مسائلی همچون زندگی روزمره و خورد و خوراک و برخورد با مردم اعتدال را رعایت کنیم نه اینکه در مسائل اعتقادی مثلا بگوییم ما ازآ مریکا متنفریم اما از لبنان هم خوشمان نمی آید یا مسلمان نیستیم و کافر نیز نیستیم و این غلط است .

امام جمعه رومشکان در پایان ضمن بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره)  اظهار داشت:  14 خردا ماه سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره ) است که هرچند خلا وی برای محسوس است ولی فکر و تفکر امام این خلا را پر کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.