• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:سند ۲۰۳۰سندی ننگین ضد شرع وبرخلاف قانون است!

  • کد خبر : 44300
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
امام جمعه کوهنانی:سند ۲۰۳۰سندی ننگین ضد شرع وبرخلاف قانون است!

به گزارش کانون سبحان ، حجت الاسلام آروانی در خطبه‌های نماز جمعه کوهنانی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره)،بزرگداشت واقعی امام را حفظ وادامه راه وآرمانهای امام ، پایبندی به سیره و وصایای ایشان واطاعت از خلف صالح شایسته امام دانستند اظهار داشت : این رهبر بی نظیر در عصر ما همچون سکاندار ودیدبانی […]

به گزارش کانون سبحان ، حجت الاسلام آروانی در خطبه‌های نماز جمعه کوهنانی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره)،بزرگداشت واقعی امام را حفظ وادامه راه وآرمانهای امام ، پایبندی به سیره و وصایای ایشان واطاعت از خلف صالح شایسته امام دانستند اظهار داشت : این رهبر بی نظیر در عصر ما همچون سکاندار ودیدبانی هوشیار و  انقلاب را به سلامت از بحرانها ؛ فتنه وخطرها عبور داده و که این خود عامل وحدت، اقتدار ، عزت وپیشرفت امنیت کشور می باشند.

وی افزود: حتی دشمنان به زهد وپاکدستی ساده زیستی ومدیریت شجاعت ایشان اعتراف می کنند.

امام جمعه کوهنانی گفت : ریئس جمهور منتخب بعد از تنفیذ رهبری، ریس جمهور کل مردم است وباید حافظ وپایبند به مصالح وعزت کشور باشد.

وی افزود: مشروعیت رئیس جمهور تا زمانی استمرار دارد که در تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری وقانون اساسی رفتار کند .

امام جمعه کوهنانی  در ادامه عنوان کرد: شایسته است برخی مواضع غلط وخلاف در زمان رقابت های انتخاباتی را اصلاح وجبران نمایند انتطار امت حزب الله از دستگاه قضا برخورد قاطع وبدون ملاحظه با متخلفین انتخاباتی در هر سطحی می باشد .

آروانی افزود:  سند ۲۰۳۰سندی ننگین ضد شرع وبرخلاف قانون است و آن چنان که رهبر انقلاب فرمودند باید متوقف شود چون تاییدیه مجلس وشورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد وغیر ضروری ومخالف احکام اسلام وفرهنگ و هویت ایرانی اسلامی است .

وی در ادامه ضمن  انتقاد از بهای بالای مصرف گاز در کوهنانی واعتراضات مردم خواستار دقت واقدام لازم اداره گاز ودولت شد و اظهار داشت: با تحقیق ومشاهده شهرهای اطراف این مبالغ غیر متعارف وسنگین است ودر صورت ادامه یافتن، امکان خود داری مردم از پرداخت قبوض محتمل است.

امام جمعه کوهنانی در پایان از دولتمردان و نماینده محترم خواستند با توجه به گرمای شدید منطقه پیگیر حساب شدن بهای برق همانند مناطق گرمسیر باشندواین درخواستی به حق وضروری میباشدزیرا عملا و واقعا کوهنانی؛ کوهدشت، ورومشکان منطقه گرمسیر هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.