• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

امروز تبعیت از ولی فقیه حفظ تفکر امام است./ذلت بار بودن سند۲۰۳۰ برای مردم

  • کد خبر : 44346
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۹
امروز تبعیت از ولی فقیه حفظ تفکر امام است./ذلت بار بودن سند۲۰۳۰ برای مردم

به گزارش «کانون سبحان»؛عصر امروز مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان رومشکان در  مسجد حضرت امیر المومنین (ع) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر جمیاری با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت:  امام یک تفکر است برخی […]

به گزارش «کانون سبحان»؛عصر امروز مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان رومشکان در  مسجد حضرت امیر المومنین (ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر جمیاری با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت:  امام یک تفکر است برخی ها درصدد تحریف این تفکر بوده  که بحمدالله موفق نخواهند شد.

امام جمعه  رومشکان با بیان که امروز تبعیت از ولی فقیه حفظ تفکر امام است، افزود:  یکی از آرمانهای امام انقلابی بودن می باشد و دشمن بیشتر از این می ترسد، ولی برخی از  افراد نیز امام را منهای انقلابی بودن  می خواهند که این خود تحریف امام است .

وی  ضمن اشاره ای به قیام ۱۵ خرداد خاطرنشان ساخت: ریشه این قیام مبارزه بالایحه ی انجمن ایالتی بود که به دنبال حذف اسلام بودند.

وی افزود: امروز هم بحث سند۲۰۳۰که با اسلام معارض می باشد را بعضی ازمسئولین تاییدنموده اند ،که ما آن را جاهلانه می دانیم و این سند برای مردم ذلت آوراست وبایستی مسولین ذیربط این حرکت خطا را متوقف نمایند.

جمیاری ضمن توصیه  دولتمردان در جهت تقویت ارگانهای انقلابی تصریح کرد: نهادهایی هم چون سپاه و قوه ی قضائیه قدرت نظام هستند و کسی حق تضعیف این نهادها راندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.