• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

امام جمعه کوهدشت:وظیفه ما صیانت از ارزش های اسلامی است./لزوم معرفی انقلاب اسلامی به نسل های بعدی خود

  • کد خبر : 44352
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
امام جمعه کوهدشت:وظیفه ما صیانت از ارزش های اسلامی است./لزوم معرفی انقلاب اسلامی به نسل های بعدی خود

به گزارش کانون سبحان؛شامگاه امروز (14خرداد96) مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان کوهدشت در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: ما وظیفه داریم انقلاب اسلامی را […]

به گزارش کانون سبحان؛شامگاه امروز (14خرداد96) مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان کوهدشت در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: ما وظیفه داریم انقلاب اسلامی را به نسل های بعدی معرفی نماییم.

وی ادامه داد: شعار اصلی 15 خرداد این بود که  دین در خطر است و دستگاه جباران  زمان با دین و اسلام دشمنی  دارند.

امام جمعه کوهدشت افزود: با مجاهدت امام خمینی (ره) این عالم عابد و ربانی ،حمایت ملت و لطف خداوند متعال انقلاب اسلامی به پیروزی برساند  و پس از آن نیز نهاد های انقلابی یکی پس از دیگری شکل گرفت.

وی ضمن عبودیت خالصانه امام در رسیدن به مسیر انقلاب خاطرنشان ساخت: اگر کسی پیوند شب با معبود نداشته باشد، در روزنمی تواند  آن چنان که است کاری انجام دهد.

طهماسبی در ادامه گفت: نقش اول و آخر مال اسلام،مردم است و با صدای رسا اعلام می کنم  که مال ولایت مطلقه فقیه است.

امام جمعه  کوهدشت  با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه همان ولایت آقا رسول الله است در بعد تشریع،افزود:  امام با عنایت خداوند متعال در مقابله جنایتکاران عالم ایستاده و ماهم پیرو  و ادامه دهنده راه امام هستیم.

طهماسبی با بیان  اینکه امام در راه انقلاب برخدا تکیه کردند نه برشرق و غرب،اشاره ای به امضای سند 2030  کرده و  اظهار داشت:   این سند را امضا کردند، تا جنایتکار لبخند های تلخ خود را به ما بزند ودر مورد سند 2030  گفتند گزارش دروغ آورده اند،این چه حرفی است حضرت آقا مشاور های زیادی  و همین طوری در مورد چیزی واکنش نمی گیرد.

امام جمعه کوهدشت درادامه افزود: این وصیت امام است: باید بدانیم اگر رییس جمهور و نمایندگان شایسته و متعهد به اسلام و دلسوز به کشور باشند و در مسائل کشور نگاه به بیگانگان نکند ، مشکلی برای این کشور پیش نمی آید .

طهماسبی با اشاره به اینکه روح الله رفت اما روح الامین آمد تصریح کرد:  این مرد امتحان داده و مرد میدان فقه،سخن،عبادت،خطبه و در میدان سیاست نور چشم امام و خطیب جمعه و رئیس جمهور بوده و علمای اسلام گفتند این وظیفه بر شما است و ایشون گفت ای بار را بر دوش من نگذارید و پس از اصرار و پس از قبول کردندگفتند که  محکم می ایستم  و باک از چیزی ندارم.

امام جمعه  در ادامه اظهار داشت: بخشی از این مجلس ششم که ننگ جمهوری اسلامی بود  موجب شکل گیری مطبوعات زنجیره در جهت براندازی خاموش نظام و اسلام بود که  رهبر معظم انقلاب در ان دوران فرمود: اگر فشار بیاورید حادثه کربلا ایجاد می شود نه صلح امام حسن.

طهماسبی اشاره ای به تدابیر هوشمندانه رهبری در قضیه فتنه 88 داشتند و گفت: آقا فرموده بودند که من به فتنه 88 حساسم در چند ماه قبل در خارج و داخل بنا است تقلب و فلان بشود؛ حق را از راه حق بخواهید ،برفرض  بر حق باشید ، چرا کاری کردید حرمت اباعبدالله شکسته کرد و بیگانگان سو استفاده کنند.

طهماسبی با اشاره به اینکه  ما  در عمل تابع رهبری هستیم نه در لفظ ؛ تصریح کرد:  ملت ما  بیدار است و  وظیفه ما صیانت از ارزش های اسلامی و نظام اسلامی است و فرهنگ اجانب اسلحه ابر قدرت ها بدتر است.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.