• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان است.

  • کد خبر : 47496
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت گفت: ظرفیت عظیم فرهنگیِ کانون های فرهنگی مساجد، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان است.

عزت جعفری در گفت‌وگو با کانون سبحان در کوهدشت، بیان کرد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد،قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد هستند و نقشی مهم و اساسی در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دارند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه در کانونهای فرهنگی و هنری در مساجد شبکه گسترده ای از فعالان فرهنگی حضور دارند ، اظهار داشت: در شهرستان کوهدشت 33 کانون فرهنگی در مساجد فعالیت دارند که از این بین 10 مورد مربوط به شهرستان و 23 مورد مربوط به روستاهای اطراف می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت  ضمن گرامیدشات سالروز  عنوان کرد: ویژگی مسئولیت پذیری جوانان و حضور پرشور جوانان و واگذاری امور در مساجد و کانونها به جوانان و نوجوانان از مهمترین دلایلی است که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری واقع شده است و با توجه به رهنمودها و فرامین معظم له بایستی از این ظرفیت عظیم فرهنگی در جهت نیل به اهداف فرهنگی نظام و به عنوان سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان از ان استفاده برد.

 

وی در پایان گفت: از دیگر کارکردهای مهم کانونهای مساجد می توان به ایجاد همدلی و وحدت و ایجاد محبت بین اعضا کانونها و فعالان فرهنگی در مساجد اشاره نمود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=47496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.