• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
استاندار لرستان:

واکسیناسیون عامل اصلی کاهش ابتلا و مرگ بر اثر کرونا است

  • کد خبر : 72094
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
واکسیناسیون عامل اصلی کاهش ابتلا و مرگ بر اثر کرونا است
زیویار گفت: واکسیناسیون عامل اصلی کاهش ابتلا و مرگ بر اثر کرونا در لرستان است.

به گزارش کانون سبحان، فرهاد زیویار در جلسه ستاد مقابله با کرونا در لرستان اظهار داشت: در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مباحث مختلفی مطرح شد که راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه از مهمترین موضوعات مورد بحث بود و با تصمیم ستاد مقرر شد این راهپیمایی برگزار نشود و صرفا در قالب برگزاری مراسم یا همایش در اماکن روباز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.

وی افزود: برگزاری نماز جمعه از دیگر نکات مورد بحث در این جلسه بود که البته با توجه به شرایط نسبتاً مطلوب استان، نماز جمعه بدون هیچ مشکلی و با رعایت کامل دستورالعمل ها برگزار می گردد.

استاندار لرستان با اشاره به محدودیت های منع تردد شبانه گفت: در خصوص ترددهای شبانه، این محدودیت کما فی السابق به قوت خود باقی است و تداوم خواهد یافت و در صورت تخطی از مصوبه ستاد ملی، متخلفان با جریمه مواجه خواهند شد.

زیویار با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری آمار مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری کرونا چهار برابر شرایط کنونی بود، افزود: پایین آمدن آمار در استان به دلیل انجام واکسیناسیون های اخیر و رعایت پروتکل های بهداشتی است که ضرورت دارد واکسیناسیون هم‌استانی ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی اظهار داشت: گزارشات واصله به ستاد استانی مقابله با کرونا از عدم رغبت و استقبال کم اصناف استان از واکسیناسیون حکایت دارد که لازم است به منظور جاری و ساری شدن رونق در کسب و کار، در زمینه واکسیناسیون به موقع اهتمام بیشتری به عمل آید.

استاندار لرستان بیان کرد: در شرایط کنونی آمار مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری کرونا در استان به نسبت میانگین کشوری در وضعیت مطلوب تری قرار دارد که امیدواریم با استقبال اصناف از واکسیناسیون، این روند بیش از پیش کاهشی تر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.