• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

تظاهرات ضد آمریکایی ــ صهیونیستی در کوهدشت هم زمان با سراسر کشور برگزار شد

  • کد خبر : 49649
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
تظاهرات ضد آمریکایی ــ صهیونیستی در کوهدشت هم زمان با سراسر کشور برگزار شد

به گزارش کانون سبحان، مردم  شهید پرور شهرستان کوهدشت همزمان با سایر نقاط کشور امروز  به میدان آمدند تا با فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند. امروز مردم غیور کوهدشت  همراه با موج خروشان امت اسلامی با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا […]

به گزارش کانون سبحان، مردم  شهید پرور شهرستان کوهدشت همزمان با سایر نقاط کشور امروز  به میدان آمدند تا با فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

امروز مردم غیور کوهدشت  همراه با موج خروشان امت اسلامی با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در اعلام به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، در تظاهرات سراسری ضد آمریکایی ــ صهیونیستی پس از نماز جمعه  حضور یافتند.

این راهپیمایی از مصلی نمازجمعه کوهدشت به سمت  میدان شهدا آغاز شد و راهپیمایان  با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم و اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن بیت المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی اعلام نمودند.

تصاویر تا ساعاتی دیگر درج می گردد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=49649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.