• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

امام جمعه رومشکان:برخی از نمک خورده‌های انقلاب باعث ناامیدی این مردم شده‌اند

  • کد خبر : 50184
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
امام جمعه رومشکان:برخی از نمک خورده‌های انقلاب باعث ناامیدی این مردم شده‌اند

امام جمعه رومشگان گفت:برخی از نمک خورده‌های این انقلاب با لفاظی‌های نادرست باعث ناامیدی این مردم شده‌اند.

به گزارش کانون سبحان از رومشکان، حجت‎الاسلام مهدی فاطمی‌نیا ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جامعه اسلامی زندگی بر مبنای اخلاق است و سبک زندگی اخلاقی خواسته خداوند متعال و همه پیامبران و امامان معصوم(ع) بوده و آنها به طرق مختلف این مهم را به همه گوشزد کرده‌اند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موقعیت تثبیت شده‌ای به سر می‌برند و این جز با ایثارگری و جان فشانی شهدای عزیز و حمایت همه جانبه مردم بزرگوار ایران به دست نیامده است.

امام جمعه رومشگان عنوان داشت:در مقابل ما کفر و استکبار قرار گرفته است که بعد از شکست در طرح و برنامه‌های خود دیوانه‌وار به دنبال نقاط نفوذ دیگری می‌گردد ولی به یاری خداوند ایران نه تنها از خود بلکه از مظلومین عالم نیز دفاع خواهد کرد.

 فاطمی‌نیا ضمن بیان اینکه مسئولین بایستی تمام تلاششان را برای رفاه مردم به کار گیرند، اظهار داشت:برخی از نمک خورده‌های این انقلاب با لفاظی‌های نادرست باعث ناامیدی این مردم شده‌اند ولی بدانند که مردم سالاری چیزی جز احترام به مردم و تلاش در جهت آرامش و رفاه مردم نیست.

وی در پایان عنوان کرد: از همین تریبون به همه آنها هشدار می‌دهیم که دست از این قدر نشناسی بردارند و به خواسته مقام معظم رهبری که همان خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها می باشد بپردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.