• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

دولت به جای حذف یارانه ها جلوی حقوقهای نجومي را بگیرد/لزوم برخورد با توهین کنندگان به قوه قضاییه

  • کد خبر : 50190
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
دولت به جای حذف یارانه ها جلوی حقوقهای نجومي را بگیرد/لزوم برخورد با توهین کنندگان به قوه قضاییه

به گزارش «کانون سبحان»؛  نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرجمياري امام جمعه این شهرستان اقامه شد. خطب جمعه شهرستان دلفان گفت: دولت و مجلس بفکر مردم باشند بجای حذف یارانه ها حقوقهای نجومی را قطع کنند وبامفسدين اقتصادی برخورد کنند . وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس […]


به گزارش «کانون سبحان»؛  نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرجمياري امام جمعه این شهرستان اقامه شد.
خطب جمعه شهرستان دلفان گفت: دولت و مجلس بفکر مردم باشند بجای حذف یارانه ها حقوقهای نجومی را قطع کنند وبامفسدين اقتصادی برخورد کنند .
وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جای افزایش 70درصدی حقوق خود به فکر مردمی باشند که نان شبشان را ازطریق یارانه تامین میکند.
حجت الاسلام جمیاری عنوان داشت:  سهم استان لرستان نسبت به سایر استان های دیگر در بوجه سال 97 چقدر است ? آیا باز هم هیچ است ? افسارگسيختگي فضای مجازی آنرا به محیطی برای دامن زدن به شایعات و دروغگویی و تهمت زدن به دیگران تبدیل نموده است که با ید این عرصه نظارت شود .
امام جمعه دلفان ضمن بیان اینکه انتقال پایتخت ر ژيم غاصب صهیونیستی به قدس انحطاط و نابودی این ر ژيم اشغالگر را به دنبال خواهد داشت ،گفت: سپاه قدس سپاه دفاع از قدس است و تا جایی که توان داریم برای نابودی اسرائیل تلاش خواهیم کرد
وی  عنوان کرد:  انتصاب شهردار جدید شهر نورآباد  را تبریک عرض می نمایم ، شهردار جدید وامدار اشخاص نیست بلکه وامدار مردم است وهرکس دراین زمینه کار شکنی کند مردم نخواهند گذاشت.
امام جمعه نور آباد ادامه داد: شهرداری در وصول مطالبات در برخورد با مردم یکسان عمل کند وازهرگونه تبعیض خودداری کند .

حجت الاسلام جمیاری  ضمن گرامی داشت حماسه بزرگ 9دی  اظهار داشت:  سران فتنه منحرف بودند ودر حصر هستند و فتنه گر باید از بین برود .

وی در ادامه  گفت: امروز یک چهره منحرف با حرف های پوليستي و عوام فریبانه علیه قوه قضائیه جوسازی وموضعگيري می کند که ضمن محکوم نمودن آن ، این اقدامات و حرکات را مربوط به اشخاصی می دانیم که از خط ولایت فاصله گرفته اندوبدانند که نظام آلت دست چنين افرادي نیست  و بایستی با این افراد برخورد شود.

 

ایشان عنوان داشتند: درشرايطي که مسائل مهمی ازجمله قدس ولايحه بودجه سال 97کشو ر مطرح است چه جای طرح مسائلی بی اساس و دشمن شاد کن است .چنین افرادی نابود خواهند شد.

جمیاری  در تذکر به دولت ومجلس  تاکید کرد: در حذف یارانه ها دقت شود وبه جای حذف یارانه ها جلوی حقوقهای نجومي گرفته شود وبا دزد ها ومفسدين اقتصادی برخورد شود ودستگيرشوند ،دولت تدبیر کند و نقاط ضعف و کور و نقص لایحه بودجه سال 97را برطرف کند .

امام جمعه دلفان در پایان ضمن بیان اینکه ما به دنبال رشد شهرمان هستیم  عنوان داشت: اجازه نمی دهیم زمین شهرداری را اداره تامین اجتماعی به جای بدهی خود به نرخ ارزان ببرد این زمین مال شهر ومال شهرداری است وبا دادن فرصت و مهلت مناسب نیز باید بدهی اداره تامین اجتماعی پرداخت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دمش گرم تازآبادی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.