• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

گزارش تصویری – تشریحی مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کوهدشت

  • کد خبر : 50259
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
گزارش تصویری – تشریحی مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کوهدشت

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان،مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری لرستان، فرماندار کوهدشت،امام جمعه کوهدشت،رئیس و اعضای شورای شهر و برخی مسئولان شهرستانی دکتر اصغر کردعلیوند طی حکمی از جانب خادمی استاندار لرستان رسما به عنوان شهردار جدید شهرستان کوهدشت معارفه شد. در این مراسم از زحمات […]

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان،مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری لرستان، فرماندار کوهدشت،امام جمعه کوهدشت،رئیس و اعضای شورای شهر و برخی مسئولان شهرستانی دکتر اصغر کردعلیوند طی حکمی از جانب خادمی استاندار لرستان رسما به عنوان شهردار جدید شهرستان کوهدشت معارفه شد.

در این مراسم از زحمات مهندس نورعلی شهردار سابق و سوری سرپرست شهرداری تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است دکتر کردعلیوند که اولین تجربه خود را در جایگاه شهردار سپری خواهد کرد دارای سوابقی از قبیل حضور در مجموعه مدیریتی شهرداری تهران و همچنین تدریس در دانشگاه‌ها در حوزه مدیریت شهری می باشد.

 

برخی سخنان مطرح شده در مراسم:

??مراسم معارفه اصغر کردعلیوند بعنوان شهردار کوهدشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت , مهندس اصلانی معاونت عمرانی استاندار , فردی بیرانوند فرماندار شهرستان , مهندس نصیری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری , دکتر ططری رئیس دانشگاه پیام نور استان , مهندس نورعلی شهردار سابق , اعضای شورای شهر , اعضای شورای تامین و شورای اداری و … برگزار گردید .

??مهندس فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت :

?اصل مراسم تودیع و معارفه برای این است که مدیری که تودیع می شود گزارش عملکرد خود را بیان و مدیری که معارفه می شود برنامه اجرایی خود را بیان کند .

?شهرداری کوهدشت درجه ۷ است بنابراین این شهر استحقاق شهرداری با ۲ درجه بالاتر را دارد .

?۱۶ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته شهرداری کوهدشت بوده که تقریبا ۹۷ درصد آن محقق شده است , بیمه کارکنان شهرداری بروز است و شهرداری تقریبا در اینخصوص وضعیت خوبی دارد .

?در کوهدشت بیش از ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن زباله جمع آوری می شود که به صورت غیر بهداشتی دفن می شود .

?سرانه فضای سبز کوهدشت خیلی کم است , سه پارک در کوهدشت داریم , خدمات شهر کوهدشت نسبت به توسعه شهر عقب مانده است .

?کوهدشت مردم خوبی دارد ,مردم این شهر لایق خدمت هستند , کوهدشت مستعد کار است , امید است با هماهنگی و تعامل بتوانیم در خدمت این مردم باشیم .

?طرح جامعه کوهدشت سه سال است که پایان یافته , فرهنگ شهر نشینی و پرداخت عوارضات می تواند کمک کار شهرداری باشد , عمران و آبادانی در شهر باعث نشاط و شادابی مردم می شود .

?شهرداری ها زمانی موفق هستند که سیاسی کاری نکنند , کار عمرانی با همدلی و حمایت مسئولین می تواند خیلی موثر باشد .

?شورای شهر فعلی کوهدشت با جدیت و به دور از مسائل حاشیه ای و جانبی در حال فعالیت می باشد بنابراین از زحمات و تلاشهای شورای قبلی و شورای فعلی و شهردار قبلی و سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر می شود .

?برای پیشرفت کوهدشت و توسعه این شهر همدلی و هماهنگی مسئولین خیلی مفید است , انتظار می رود با تعامل و هماهنگی که هم اکنون بین مسئولین این شهرستان وجود دارد شهردار جدید کوهدشت نیز بتواند با بهره گیری لازم اقدامات خوبی را در سطح شهر انجام دهد .

??حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت :

?مدیران باید دست پاک و پاک سرشت باشند تا خدمت کردن برای آنها لذت بخش باشد .

?مردم ولی نعمتان اصلی ما هستند , خدمت به مردم برای مسئولین افتخار است .

?بنده جز هیچ باند و گروهی نیستم , وظیفه دارم از خیرینی که در سطح شهر خدمت می کنند کمال تقدیر و تشکر فراوان را داشته باشم .

??مهندس اصلانی معاونت عمرانی استانداری لرستان :

?مدیران باید در توزیع عادلانه منابع بیت المال توجه کافی را داشته باشند , عمل به قرآن و سیره ائمه اطهار , برقراری روابط دوستانه و رسیدگی به محرومین جامعه می تواند در مدیریت کارگشا باشد .

?ما بر کار شهرداری و شورای شهر نظارت می کنیم , برای مدیریت شهری ورود به جریان های سیاسی سم خطرناکی است که باید به آن توجه شود .

?باید از رشد سطحی کوهدشت جلوگیری کرد , از تخصص سازمان نظام مهندسی در مدیریت شهری بهره برده شود , انظباط مالی باید در شهرداری وجود داشته باشد .

شهردار جدید کوهدشت در جلسه معارفه:
✅همه چیز را شفاف به مردم می گویم

 

 

عکاسان: فرزاد سوری،وحید برزو زاده  و محمد حسین درویشی  – کانون سبحان

 

   

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.