• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

حماسه 9دی حرکت ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 50381
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
حماسه 9دی حرکت ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است

ستوانیکم پاسدار آقای کاظم رستمی راد فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهرستان کوهدشت  در گفتگو با «کانون سبحان» ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی بیان کرد:برگ برگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر است از فراز و نشست هایی که انقلابمان طی کرده و توطئه های که با آن مواجه بوده است، توطئه های خلق […]

ستوانیکم پاسدار آقای کاظم رستمی راد فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهرستان کوهدشت  در گفتگو با «کانون سبحان» ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی بیان کرد:برگ برگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر است از فراز و نشست هایی که انقلابمان طی کرده و توطئه های که با آن مواجه بوده است، توطئه های خلق کرد، ترک، بلوچ، ترکمن در اوایل انقلاب خیانت بنی صدر و جنگ هشت ساله دفاع مقدس که بر ملت عزیزمان تحمیل شد.
وی افزود:  فتنه سال 88 و ترور دانشمندان هسته ای که با هدف جلوگیری از رشد و توان علمی کشور صورت گرفت.

رستمی عنوان داشت:  ولیکن باید متذکر شد ملتی که انقلابش به اراده توده ی مستضعفین شکل گرفته و بر پایه ی دستورات الهی استوار است قطعا باورش نیز خدا خواهد بود و به حول و قوه ی الهی و بصیرت مردم تمامی فتنه ها خنثی خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهرستان کوهدشت تاکید کرد:  9 دی ماه به گفته مقام معظم ولایت ، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
همچنین ستوانیکم پاسدار رستمی راد با اشاره به اینکه 9 دی ایستادگی مردم در برابر کسانی بود که دم از دموکراسی می زدند و خود را مرجع تفسیر قانون معرفی می کردند و تبعیت از غرب در صدد تضعیف و زوال جمهوری اسلامی ایران بودند و این کار را با توهین به مقدسات و شعائر اسلامی به اوج خود رساندند . گفت : هنگامی که حرمت خون سرور و سالار شهیدان را پاس نداشته و در روز عاشورا به جشن و پایکوبی پرداختند و با سر دادن شعار های از قبیل (نه غزه نه لبنان) در راهپیمایی روز قدس 88 به جهانیان فهماندن که هدفشان نه برای مردم بلکه در راستای امت اسلام بوده است.
وی افزود : ولیکن افسوس پس از این قضایا کسی حاضر به عذر خواهی از مردم شریف و انقلابی نشد، مردمی که مقدساتشان ، دینشان و انقلابشان آماج حمله فتنه گران قرار گرفته و خونشان به جوش آمده بود . در ادامه افزود :الان باید با خاسته و برای دفاع از انقلابی که خود و پدرانشان رقم زده بودند قیام می کردند و چه خوب رسم ادب را به جای آورده و جامه عمل پوشیدند بر سخن بزرگ پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) ، آن هنگام که فرمودند ” همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد”
وی بیان کردند: 9دی حماسه بی نظیر ملت هشیار و با بصیرتی است که تمام فتنه ها و آشوب های دشمنان را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگ زرینی در کارنامه اش خواهد ماند.
و در پایان چنین بیان داشت  : ضمن پاسداشت بوم الله 9 دی و در سالروز این حماسه بزرگ اعلام میکنیم همواره پاسدار انقلاب و پیرو و حامی ولایت فقیه بوده و با حضور گسترده در راهپیمایی ها و انتخابات پیش رو مهر تائید بر آرمانهای انقلاب میزنیم و هرگونه فتنه داخلی و توطئه ی خارجی را که خواهان نادیده گرفتن اعتقادات و اندیشه ملت ایران باشد را به شدت محکوم می کنیم.
/ انتهای خبر
گفتگو: رضا امرایی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.