• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

حماسه 9 دی،لبیک به ندای قرآن و اسلام است

  • کد خبر : 50407
  • ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
حماسه 9 دی،لبیک به ندای قرآن و اسلام است

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در اجتماع مردمی که به مناسبت گرامی‌داشت حماسه 9 دی در  مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اهل بصیرت جایگاه  انقلاب، کشور و مردم  را به خوبی می‌شناسند. وی افزود:این اجتماع بزرگ پاسداشت  حماسه 9 دی، لبیک به ندای […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در اجتماع مردمی که به مناسبت گرامی‌داشت حماسه 9 دی در  مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اهل بصیرت جایگاه  انقلاب، کشور و مردم  را به خوبی می‌شناسند.

وی افزود:این اجتماع بزرگ پاسداشت  حماسه 9 دی، لبیک به ندای قرآن و اسلام است، ترامپ جنایتکار باید بداند که ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی همیشه هوشیار است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه حرکت مقدس امام حسین (ع) حرکتی ماندگار بود، اظهار داشت: هیچ روزی مثل روز امام حسین (ع) نیست زیرا بشریت را از بردگی و ظلم پذیری نجات داد.

طهماسبی عنوان داشت: 9 دی روز امنیت است، بایستی تاریخ انقلاب را بخوانیم تا از بازی‌های سیاسی ۱۰۰ سال اخیر مطلع شویم  و دوست و دشمن را از هم تشخیص دهیم.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در سال ۸۸ برای قانون و دفاع از  حق مردم به میدان آمدم، اظهار داشت:  امیرالمؤمنین (ع)  در آن زمان به وسط میدان آمدند تا جبهه نفاق را از بین ببرند، ولی این خط نفاق قرآن‌ها را به نیزه  کرده و مسلمانان را فریب دادند،و با این کار به روی حضرت امیرالمؤمنین (ع) تیغ کشیدند.

حجت الاسلام طهماسبی ضمن انتقاد از عملکرد بانک مرکزی در بحث موسسه‌های مالی،گفت: ارگان‌های  رسمی چرا گذشتند پول‌های مردم در مراکزی جمع شود که موجب مشکلاتی برای مردم شده و مردم دست به تجمع زدند.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه ملت سرافراز ایران بصیر است، افزود: این رسانه  آمد نیوز آلوده است و در حال کثیف کردن جامعه با استفاده از فضای مجازی است.

وی گفت:انتقاد سازنده مشکلی ندارد و ولی تخریب دولت آب به آسیاب دشمن  زدن است.

طهماسبی در پایان افزود: این روز در تاریخ انقلاب، روز بصیرت و میثاق با ولایت است،ما برای دنیا هم شده باید تحت امر ولایت باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.