• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سران فتنه محاربند و حکم‌شان اعدام است/لزوم توجه دولت‌مردان به مستضعفان در ترمیم بودجه

  • کد خبر : 50475
  • ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
سران فتنه محاربند و حکم‌شان اعدام است/لزوم توجه دولت‌مردان به مستضعفان در ترمیم بودجه

به  گزارش  کانون سبحان  حجت الاسلام محمد سوری روز شنبه در مراسم گرامی‌داشت 9 دی و تجمع با شکوه مردم ولایت‌مدار پلدختردر مسجد جامع این شهراظهار داشت: افراد خاصی که در انقلاب و نظام با بی بصیرتی خلاف حکومت اسلامی و مقدسات اقدام می‌کنند در اسلام حکم‌شان مشخص شده و باید اعدام شوند. وی افزود: […]

به  گزارش  کانون سبحان  حجت الاسلام محمد سوری روز شنبه در مراسم گرامی‌داشت 9 دی و تجمع با شکوه مردم ولایت‌مدار پلدختردر مسجد جامع این شهراظهار داشت: افراد خاصی که در انقلاب و نظام با بی بصیرتی خلاف حکومت اسلامی و مقدسات اقدام می‌کنند در اسلام حکم‌شان مشخص شده و باید اعدام شوند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در اجرای حکم سران فتنه که با بی‌بصیرتی سعی در تغییر مسیر اسلام و انقلاب داشتند و آب در آسیاب دشمن می‌ریختند لطف کرده‌اند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: در تاریخ اسلام همواره افراد خاصی که پیشانی‌شان پینه بسته بود منحرف شده  و از سر ناآگاهی و بی‌بصیرتی ایجاد فتنه کردند.

وی افزود: فتنه شبهه ایجاد کرده و موجب می‌شود مردم در جامعه اسلامی حق را گم کرده و حقایق برای آنها در این فضای مه آلود روشن نیست که این آفت است و همواره فتنه و فساد به وسیله خواص بی‌بصیرت و بی‌خاصیت در جامعه اسلامی به وجود آمده است.

سوری عنوان کرد: امروز دشمن و استکبار جهانی نمی‌تواند امنیت موجود کشور در خاورمیانه را ببیند بنابر این از هر فرصتی برای براندازی نظام استفاده می‌کند و ضد انقلاب سعی در تحریک افراد و ایجاد فتنه دارد.

وی افزود: دشمن امروز برای رسیدن به اهداف خود از راه اقتصادی وارد شده و افراد خود فروخته را علیه نظلم تحریک می‌کند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انقلاب و نظام متعلق به شخص خاصی نیست و عقد اخوت با کسی نبسته و متعلق به همه مردم است که خون‌های زیادی در این راه ریخته شده و  کسانی که در مسیر انقلاب نیستند در انحراف هستند.

وی افزود:  انحراف سران و افراد خاص موجب انحراف جامعه می‌شود که خواص بی بصیرت نمی‌توانند شاخص و معیار باشند و عمل بدون بصیرت و آگاهی موجب دوری از اهداف انقلاب و ایجاد فتنه می‌شود.

حجت الاسلام سوری به بودجه سال 97 اشاره و خاطر نشان کرد: دولت‌مردان درترمیم بودجه 97 و برنامه‌های خود فقرا و پا برهنگان که صاحبان اصلی انقلاب هستند را در نظر داشته باشند.

وی با بیان این که نباید در جامعه به قشر ضعیف فشار اقتصادی وارد شود افزود: نمایندگان و وزرا از خود شروع کنند و از حقوق خود کم کنند تا فقرا کمتر در مضیقه قرار گیرند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انقلاب ما انقلاب مستضعفان است و اگر راست می‌گویند می‌توانند از بودجه سمینارها و حقوق نمایندگان و وزرا کسر کنند تا کمتر به فقرا فشار معیشتی وارد شود.

وی افزود: نفوذ و انحراف دائمی است و همیشه بوده و اگر کسانی دلشان برای انقلاب نتپد دشمن نفوذ پیدا می‌کند دولت‌مردان باید به صورت شفاف در مقابل فتنه موضع گیری کنند و نبایئ باری به هر جهت عمل کنند.

سوری خاطر نشان کرد: انقلاب ما انقلابی است که برای آن شهدای زیادی تقدیم نموده‌ایم و همه باید از آن دفاع کنیم و برای از بین بردن فتنه باید شاخص داشته باشیم که مقام معظم رهبری شاخص بصیرت دینی هستند و مانند قطب نمایی راه را به همه نشان می‌دهند.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی وقتی کاری از بروز فتنه از پیش نبردند اکنون در بحث اقتصاد وارد شده و منافقان را به بهانه‌های مختلف تحریک می‌کنند که مردم باید با تبعیت از نظام و رهبری هوشیار باشند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مردم، بصیر وآگاه با حضور بی نظیر و هوش‌مندانه  خود در گرامی‌داشت 9 دی یک بار دیگر ولایت‌مداری خود را اثبات و مشت محکمی به دهان دشمنان خارجی و داخلی زدند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باشه برادر، ولی شهدا ما رو وصیت کردن که نه جلوتر از ولی بریم و نه جا بمونیم،
    ما باید چشممون به دهن آقا باشه، تو قضیه فتنه اگه صلاح اعدام بود، آقا عقب نشینی نمی کرد و حتما طبق صلاح عمل می کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.