• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

دل‌انگیز: قوانین جدید وزن‌کشی کیفیت فنی مسابقات را پایین آورده/ بازگشت خاک به نفع فرنگی‌کاران ایران است/قابل قبول بودن سطح فنی رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی جوانان

  • کد خبر : 50954
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
دل‌انگیز: قوانین جدید وزن‌کشی کیفیت فنی مسابقات را پایین آورده/ بازگشت خاک به نفع فرنگی‌کاران ایران است/قابل قبول بودن سطح فنی رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد فرنگی‌کاران جوان در رقابت‌های عمومی گفت: سطح مسابقات از نظر فنی خوب و قابل قبول بود، تعدادی از نفراتی که پیش از این هم در رده نوجوانان در عضویت تیم ملی بودند و امسال به جوانان آمده‌اند نمایش خوبی داشتند. […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد فرنگی‌کاران جوان در رقابت‌های عمومی گفت: سطح مسابقات از نظر فنی خوب و قابل قبول بود، تعدادی از نفراتی که پیش از این هم در رده نوجوانان در عضویت تیم ملی بودند و امسال به جوانان آمده‌اند نمایش خوبی داشتند. حسینوند که سال گذشته قهرمان نوجوانان جهان شده بود نشان داد که می‌تواند جزء مدعیان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی باشد. کشتی‌گیرانی مانند هادی ساروی و مهدی خوشبخت نیز نمایش خوبی داشتند و در مجموع سطح رقابت‌ها قابل قبول بود.

وی ادامه داد: تمام مدعیان و داشته‌های کشتی فرنگی روی تشک آمدند و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی مبارزه کردند. یک ماه دیگر مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد و استخوان‌بندی نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد البته چند تورنمنت هم مد نظر کادر فنی است تا نفرات مورد نظر خود را محک بزنند چون هرقدر تدارکات بیشتری داشته باشیم بدون شک نتایج بهتری هم کسب خواهیم کرد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درباره اجرای قوانین جدید در کشتی دنیا گفت: وزن‌کشی در صبح مسابقه شرایط بسیار سختی را برای کشتی‌گیران و حتی مربیانشان به وجود می‌آورد، کشتی‌گیر باید ساعت ۶ صبح بیدار شود و بلافاصله بعد از وزن‌کشی مسابقات آغاز می‌شود. این موضوع باعث شده کیفیت فنی مسابقات پایین بیاید، حتی اگر کشتی‌گیری هم وزن کم نکند، اما زمان زیادی برای ریکاوری دارد. بسیاری از کشورهای جهان به این موضوع اعتراض دارند، اما قوانین برای همه یکسان است و ما هم مجبوریم خودمان را وقف بدهیم.

دل‌انگیز درباره تغییر قوانین داوری در کشتی فرنگی نیز گفت: در حال حاضر کمیسیون داوری در اسلواکی در حال برگزاری است که بدون شک آنطور که ما شنیده‌ایم قوانین در کشتی فرنگی تغییر خواهد کرد، اما باید منتظر اعلام قوانین جدید از سوی اتحادیه جهانی و کمیته داوران فدراسیون باشیم تا براساس آن برنامه‌ریزی کنیم. آنچه مشخص است قرار است خاک به کشتی فرنگی برگردد که ظاهراً نهایی هم شده است. با توجه به نتایج و سوابق گذشته فکر می‌کنم کشتی ایران و فرنگی‌کاران کشورمان از بازگشت خاک منتفع خواهند شد و این موضوع به نفع ما خواهد بود البته ابهاماتی دارد که جزئیات آن باید پس از بازگشت داوران و اعلام اتحادیه جهانی مشخص و شفاف شود.

وی در پایان با تشکر از مسئولان فدراسیون کشتی برای فراهم کردن امکانات مناسب گفت: خوشبختانه شرایط خوبی فراهم شده است و از حمید باوفا و مسئولان فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.