• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

تصاویر همایش گرامیداشت روز پرستار در کوهدشت

  • کد خبر : 51244
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
تصاویر همایش گرامیداشت روز پرستار در کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ همایش گرامی‌داشت روز پرستار   در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی   شهرستان کوهدشت با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی برگزار شد شایان ذکر است این مراسم هم به همت #انجمن_سفیران_سلامت_کوهدشت و #سازمان_نظام_پرستاری. برگزار شد حقوق دریافتی پرستاران ناعادلانه ‌ا‌ست سید عباس کشفی ‌  در این همایش اظهارداشت: خدمات پرستاران […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ همایش گرامی‌داشت روز پرستار   در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی   شهرستان کوهدشت با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی برگزار شد

شایان ذکر است این مراسم هم به همت #انجمن_سفیران_سلامت_کوهدشت و #سازمان_نظام_پرستاری. برگزار شد

حقوق دریافتی پرستاران ناعادلانه ‌ا‌ست

سید عباس کشفی ‌  در این همایش اظهارداشت: خدمات پرستاران در برهه‌های مختلف از جمله در زمان دفاع مقدس قابل ستایش بوده و برخی از آن‌ها در زمان جنگ شهید شده‌اند.

وی با بیان این‌که پرستاران داوطلب به صورت گروهی به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند، افزود: حقوق دریافتی پرستاران عادلانه نیست و اختلاف چندصد برابری با حقوق پزشکان دارد.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به این‌که قرار نیست حقوق برخی افراد در اجرای طرح تحول سلامت له شود،  عنوان کرد: حق دریافتی در اورژانس‌ها 50درصد کاهش یافته‌است.

وی  بیان کرد: 10 سال است که قانون تعرفه‌گذاری تصویب شده، اما تعرفه‌های دریافتی پرستاران در برخی اقدامات درمانی به آن‌ها اختصاص داده نشده‌است.

کشفی 30درصد درآمد ناخالص ملی کشور را مختص به بهداشت‌ودرمان دانست و تصریح کرد: آیا اثرات اختصاص این مبلغ در بهداشت‌ودرمان قابل مشاهده است؟

وی با تأکید بر لزوم ضرورت اقدامات بهداشت‌محوری گفت: شهرستان کوهدشت، نظام پرستاری ندارد و امیدواریم با توجه به تعداد پرستاران در این شهرستان نظام پرستاری در شهرستان کوهدشت تشکیل شود.

بیمارستان جدید کوهدشت دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

نور محمد فردی بیرانوند چهارشنبه شب در همایش گرامی‌داشت روز پرستار که در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: نقش پرستار نقشی بی‌بدیل بوده و نام‌گذاری این روز به‌نام ولادت حضرت زینب (س) اقدام بسیار نیکویی است.

وی با تأکید بر اینکه در آینده‌ای نزدیک بیمارستان 250 تختوابی در شهرستان کوهدشت احداث می‌شود، افزود: بیمارستان فعلی این شهرستان 130 تختوابی بوده و با 25 پزشک در تخصص‌های گوناگون در حال فعالیت است.

فرماندار شهرستان کوهدشت تعداد پرستاران شهرستان کوهدشت را 250 دانست و عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت، یکی از طرح‌های موفق دولت است.

وی با تأکید بر این‌که سرانه تخت بیمارستانی در این شهرستان جوابگوی مردم نیست، عنوان کرد: 1000 تخت بیمارستان به استان لرستان اختصاص داده شده که از این تعداد 500 تخت به شهرستان خرم‌آباد، 250 تخت به شهرستان دورود و 250 تخت هم به شهرستان کوهدشت تخصیص داده شده‌است.

فردی بیرانوند با اشاره به این‌که برای ساخت بیمارستان جدید کوهدشت، 120 هکتار زمین خریداری شده است بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده کلنگ احداث این بیمارستان با 60میلیارد تومان تسهیلات بانک ملی در دهه فجر به‌زمین زده می‌شود.

 

عکاس: محمد ابراهیمی  – کانون سبحان

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=51244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.