• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

ماندگاری هرچیزی در گرو فرهنگ سازی می باشد

  • کد خبر : 51306
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۰۶
ماندگاری هرچیزی در گرو فرهنگ سازی می باشد

به گزارش کانون سبحان در کوهدشت، نورمحمد فردی بیرانوند   در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، عنوان کرد: اگر زمینه نقدپذیری نداشته باشیم نمی‌توانیم مدیر موفقی باشیم. وی افزود: نقد باعث رشد جامعه می‌شود و با تخریب میانه‌ای ندارد زیرا که جامعه تخریب را نمی‌پذیرد و هم‌چنین فاصله زیادی با نقد سازنده دارد. فرماندار […]

به گزارش کانون سبحان در کوهدشت، نورمحمد فردی بیرانوند   در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، عنوان کرد: اگر زمینه نقدپذیری نداشته باشیم نمی‌توانیم مدیر موفقی باشیم.

وی افزود: نقد باعث رشد جامعه می‌شود و با تخریب میانه‌ای ندارد زیرا که جامعه تخریب را نمی‌پذیرد و هم‌چنین فاصله زیادی با نقد سازنده دارد.

فرماندار کوهدشت خطاب به برخی مسئولین شهرستان گفت: باید به نقد مردم احترام گذاشته و آنان حق دهیم و مسائل را واقع بینانه تحلیل کنیم.

فردی بیرانوند عنوان داشت: فرهنگ عمومی خودش پدیده‌ها را مراقبت می‌کند و در این حالت دیگر نیازی به دستگاه‌های امنیتی نیست.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات در انتصاب یک مدیر فضایی فراهم می‌شود و پاپوشی درست می‌شود تا از حضور این مدیر در جایگاه مخصوص وی جلوگیری شود، این نشان از ضعف فرهنگی دارد.

فرماندار کوهدشت ضمن بیان اینکه اگر چیزی بخواهد ماندگار شود باید فرهنگ‌سازی شود، اظهار داشت: در بحث عزاداری و عروسی کارهای گسترده فرهنگی می‌توان انجام داد زیرا فرهنگ‌سازی پایه و اساس هر کاری است.

بیرانوند در پایان افزود: ما باید در کارهای عمرانی نیز توجیه فرهنگی داشته باشیم و باید بدانیم که فرهنگ‌سازی مستلزم زمان بوده و تفاوتش با سایر کارها در کیفی بودن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=51306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.