• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمنان است

  • کد خبر : 51490
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۰۲
اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمنان است

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ حقی زاده، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ، ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس مکتب تشیع، یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، استکبارستیزی را یکی از بزرگ‌ترین اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد. وی افزود: مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستند […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ حقی زاده، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ، ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس مکتب تشیع، یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، استکبارستیزی را یکی از بزرگ‌ترین اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی افزود: مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستند بساط استکبار جهانی، در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای همیشه از این کشور جمع کنند.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت بابیان جنایات آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: آمریکا به خاطر نفوذ معنوی جمهوری اسلامی و اینکه انقلاب اهداف آن‌ها را در منطقه به خطر انداخته، با طرح‌های استکباری در منطقه درصدد توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنانش، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و خرید کالاهای ایرانی را یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمن برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت افزود: دشمنان نظام ما از روش‌های نظامی راه به‌جایی نبرده‌اند به همین جهت از راه‌های اقتصادی و جنگ روانی قصد ضربه زدن به کشور رادارند.
سرهنگ حقی زاده گفت: ازجمله عوامل مؤثر بر نوع سیاست‌گذاری یک نظام؛ ماهیت، ساختار و شیوه اداره حکومت است و به‌عنوان نمونه اعمال سیاست‌های کلی در نظامی به ساختار دینی که خود را مقید به حفظ اصول اخلاقی و الهی می‌داند، با نظامی لائیک یا سکولار متفاوت است.
وی همچنین ضمن برشمردن دستاوردهای نظام اسلامی بیان کرد: بحمدالله جمهوری درزمینهٔ های مختلف موفقیت‌های خوبی داشته به‌طوری‌که خدمات نظام به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته رشد مطلوبی داشته و امروزه خدمات آن تا دورترین نقطه کشور درزمینهٔ، زیرساخت‌های آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدمات مخابراتی، خدمات آموزشی، بهداشتی، راه‌های مواصلاتی و بحث اشتغال می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=51490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.