• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

لزوم برخورد قانونی با مسببین و عذرخواهی عوامل نامه توهین‌آمیز به مردم کوهدشت

  • کد خبر : 53093
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
لزوم برخورد قانونی با مسببین و عذرخواهی عوامل نامه توهین‌آمیز به مردم کوهدشت

مسئولان شهرستان کوهدشت خواستار برخورد قانونی با مسببین و منتشرین نامه نسبت به اصلاح‌نامه و عذرخواهی عوامل نامه از مردم شریف و همیشه درصحنه شهرستان کوهدشت شدند.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، در پی انتشار نامه توهین آمیز رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران نسبت به مردم شهرستان کوهدشت که با واکنش شخصیت‌ها و کاربران فضای مجازی مواجه شد، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس پیام مشترکی صادر نمودند.

متن  پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

بدون تردید نقوش اساطیری به همراه رنگین نگاره‌های صخره‌ای میرملاس و هومیان سخن از قدمتی به دیرینگی تاریخ تمدن بشری در این دیار را دارند. ستیغ سر به فلک کشیده و دامان سبز دشت‌های سرزمین مفرغ و بلوط؛ در دامان مهرگستر خویش از دیرباز مردانی از جنس نیایش و پرستش پرورده که امروزه آگاهان و بخردان به‌حق این دیار را سرزمین تعبد و نیایش نام نهاده‌اند.

در بحبوحه‌ی جنگ تحمیلی و هنگامه‌ خون و آتش؛ سردارانی از جنس حق؛ لبیک‌گویان به ندای آن امام به عرش سفرکرده یکان یکان خطوط شیاطین جبهه‌ی باطل را در هم کوبیدند و با نثار خون پاک و مطهر خویش در پاسداشت ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی؛ برگ زرین دیگری بر صحیفه‌ی بی‌پیرایه‌ی این دیار رقم زدند.

باری از تظلم نگفتند و غم فقر و درد و محنت و بیکاری را به جان خریدند ؛از بیگانه طلب نکردند و بر خویشان بخشیدند.

بااین‌همه در روزهای آغازین سال نو؛ انتشار مرقومه‌ای در فضای مجازی به امضای رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران بزرگ قلب رئوف همشهریان عزیزمان را فشرد و روح خسته و عزتمند اهالی دیارمان را خست. مرقومه‌ای از جنس توهین و تحقیر که در آن آپارتاید قومی و فرهنگی؛ ایران سربلند را به گسست از هویت ملی فرا می‌خواند.

این‌جانبان ضمن محکوم کردن این‌گونه اقدامات نسنجیده و توهین‌آمیز که باعث تکدر خاطر مردم شریف و شهیدپرور شهرستان کوهدشت گردیده؛ از فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ انتظار داریم ضمن برخورد قانونی با مسببین و منتشرین نامه نسبت به اصلاح‌نامه و عذرخواهی عوامل نامه از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان کوهدشت اقدام نمایند.

ابراهیم طهماسبی (امام‌جمعه شهرستان کوهدشت)

نور محمد فردی بیرانوند (فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کوهدشت)

الهیار ملکشاهی (رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی نماینده مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.