• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

سیاست ترامپ با دست چُدَنی و اوباما با دستکش مخملی‌اش یکی است

  • کد خبر : 54635
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
سیاست ترامپ با دست چُدَنی و اوباما با دستکش مخملی‌اش یکی است

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: سیاست ترامپ با دست چُدَنی و اوباما با دستکش مخملی‌اش یکی است زیرا آمریکا هرزمانی کم بیاورد دست به توطئه می‌زند.

 

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: وجود صفت بخشش در انسان بسیار حائز اهمیت است به عبارتی یک نوع صدقه به شمار می‌رود تا جایی که قرآن و روایات بر این تأکیددارند که بخشش از انفاق مالی نیز بهتر است.

وی گفت: رواج فساد در جامعه و عدم واکنش به ریشه‌کن نمودن آن موجب نابودی جامعه خواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت ترس از قدرت ایران و به بن‌بست رسیدن آمریکا را عامل خروج این کشور از برجام برشمرد و اظهار داشت: آمریکا روزهای اخیر بحث تازه‌ای را به‌عنوان مذاکرات جامع که دارای ۱۲ بند است را مطرح نموده است که ارزش پاسخگویی هم ندارد زیرا آمریکا فتنه‌گر قرن و شیطان بزرگ است.

وی افزود: سیاست ترامپ با دست چُدَنی و اوباما با دستکش مخملی‌اش یکی است زیرا آمریکا هرزمانی کم بیاورد دست به توطئه می‌زند.

طهماسبی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و عنوان داشت: مسئولین گرانی‌ها را مراقبت و کنترل کنند زیرا اگر عمداً دستی در کار باشد عناصر ضدانقلاب سو استفاده خود را از آن خواهند کرد.

وی گفت: مدیران جمهوری اسلامی بایستی در صف مقدم نماز جماعت و کارهای خیر باشد و برای رفع بیکاری شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

امام‌جمعه کوهدشت سخنان اخیر حضرت آقا را در مورد برجام را دقیق برشمرد و خاطرنشان کرد: آمریکا امروز به اصلاح‌طلب و اصول‌گرا کاری ندارد و خیلی واضح با ملت ایران در حال دشمنی است در این راستا اگر منافع کشور ما توسط اروپایی‌ها تضمین شد ما در برجام خواهیم بود.

وی افزود: اروپا به ایران چون‌که دروازه شرق می‌باشد بسیار نیازمند است.

طهماسبی در پایان به مسئله سد معشوره اشاره کرد و خطاب به مسئولان گفت: برای چندمین بار می‌گویم! سد معشوره چه زمانی بنا است که آغاز شود؟! این سد دفترچه‌هایی دارد که مربوط به ۶۰ سال پیش است، دو رئیس‌جمهور سابق قول احداث این سد را صادر نموده‌اند، مردم شهرستان منتظر اجرایی شدن این سد هستند زیرا کوهدشت قطب کشاورزی استان لرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.