• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ملت ایران در مقابل دشمنان وحدت و یکپارچگی کاملی دارند

  • کد خبر : 55002
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۲
ملت ایران در مقابل دشمنان وحدت و یکپارچگی کاملی دارند

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس دفاع از اسلام است.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با کانون سبحان از کوهدشت، عنوان کرد: روز جهانی قدس دفاع از اسلام است یعنی امروز کل کفر و استکبار در مقابل اسلام واقعی قرارگرفته است.

وی افزود: روز قدس به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که حضرت امام خمینی (ره) این روز را حیات اسلام نامیدند و هم‌چنین مقام معظم رهبری در مراسم بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال امام‌ (ره) طی سخنانی با توجه به جنایات اخیری که رژیم اشغالگر قدس انجام داد ابراز امیدواری کردند که روز قدس امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود که قطعاً هم این‌چنین می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام چه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و چه عربستان سعودی که الآن در قالب یک کشور اسلامی ولی ضد اسلام است چنگ و دندان خود را از زیر ابریشم و مخمل خارج کرده‌اند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: ملت ایران هر موقع در شرایط سخت و در مقابل دشمنان قرار می‌گیرد وحدت و یکپارچگی کاملی دارند به‌طوری‌که امسال نیز در سراسر کشور مردم به‌صورت پررنگ و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس در پایان افزود: بنده علی‌رغم اینکه در تهران هستم از همان آغاز در راهپیمایی تهران شرکت خواهم کرد و از مردم محترم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و بخش‌های تابعه که واقعاً همیشه درصحنه بوده و در مواقع نیاز از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند دعوت می‌کنم که حضوری پررنگ و جدی در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=55002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.