• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بی‌خیالی مسوولان لرستان در تأخیر انتخاب بخشدار کوهنانی از عجایب است

  • کد خبر : 56503
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
بی‌خیالی مسوولان لرستان در تأخیر انتخاب بخشدار کوهنانی از عجایب است

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی عصر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهنانی با انتقاد از تأخیر در انتخاب بخشدار این بخش و دیگر مناطق کوهدشت عنوان کرد: این بی‌خیالی و بی‌تفاوتی در زمانی که ما در جنگ تمام‌عیار تبلیغاتی، اقتصادی و تحریک مردم توسط ضد انقلاب قرار داریم، از عجایب است. وی عنوان […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی عصر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهنانی با انتقاد از تأخیر در انتخاب بخشدار این بخش و دیگر مناطق کوهدشت عنوان کرد: این بی‌خیالی و بی‌تفاوتی در زمانی که ما در جنگ تمام‌عیار تبلیغاتی، اقتصادی و تحریک مردم توسط ضد انقلاب قرار داریم، از عجایب است.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی مسؤولان در استان لرستان و شهرستان کوهدشت به‌روز مرگی افتاده و روحیه جهادی ندارند و شرایط و مشکلات را درک نمی‌کنند.

خطیب جمعه کوهنانی اظهار داشت: این تعلل موجب نارضایتی مردم و خسارت به آن‌ها در بخش‌های محروم شده است، بنابراین بایستی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر مربوطه سؤال بپرسد که این چه نوع تدبیر و مدیریت جهادی است که در استان و شهرستان شاهد آن هستیم.

آروانی با تقدیر از سخنان شجاعانه و انقلابی رئیس‌جمهور کشورمان و با اشاره به واکنش عصبی رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد:دشمنی آمریکا موجب اقتدار، استقلال، رشد و وحدت بیشتر ما می‌شود.

وی تصریح کرد: ترامپ هرچه می‌تواند عربده‌کشی و لاف بزند، این ملت مسیر انقلابی خود را ادامه می‌دهد و اراده خود را بر اراده مستکبران پیروز خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=56503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.