• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

اتاق پایش تصویری در کوهدشت راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 57003
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
اتاق پایش تصویری در کوهدشت راه‌اندازی می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی نهادهای ذیربط، اتاق پایش تصویری در کوهدشت راه اندازی می‌شود.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ علی‌نجات کرمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کوهدشت اظهار داشت: خبرنگاران با روشنگری‌های رسانه‌ای نقش مهمی در انتقال اخبار به افکار عمومی دارند و براساس این روشنگری‌ها کاستی‌ها و قوت‌های این شهرستان انعکاس داده می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران در جهت ارتقای جامعه در سطوح مختلف نقش مؤثری دارند و امانتداری خبرنگاران بزرگ‌ترین خدمت آن‌ها به مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم عنوان کرد: بیان حقیقت، عدالت و صداقت در قلم باعث ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی اساس کار نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت است، بیان کرد: رعایت حقوق شهروندی به نفع همگان بوده و  تکریم ارباب رجوع نیز از وظایف پلیس است.

سرهنگ کرمی با تأکید بر مشارکت عمومی در نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت مراکز مشاوره و مددکاری را در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این شهرستان راه‌اندازی کرده و شهروندان می‌توانند از خدمات مشاوره به‌صورت رایگان استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه‌های پلیس اعتماد مردمی‌ست و بهترین سرمایه نیروی انتظامی نیز خدمت به مردم است.

سرهنگ کرمی با اشاره به احداث مراکز مونیتورینگ و شبکه پایش تصویر ناجا در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: مکاتبات لازم برای احداث این مراکز انجام‌شده و در صورت تخصیص اعتبار از سوی نهادهای ذیربط، مناطقی در این شهرستان مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=57003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.