• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

مهم‌ترین رسالت نماز جمعه تبیین واقعیت‌های جامعه است/دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی، ابزارهاي جنگ رواني

  • کد خبر : 58699
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
مهم‌ترین رسالت نماز جمعه تبیین واقعیت‌های جامعه است/دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی، ابزارهاي جنگ رواني

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: مهم‌ترین رسالت نماز جمعه تبیین حقیقت‌ها و واقعیت‌های جامعه است.

به گزارش کانون سبحان  از دوره چگنی، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از پیروزی‌ها و غرورآفرینی‌ها و دفاع مقدس نیز سرشار از حماسه‌آفرینی، ارزش و ایثار است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌ای ارزشمند عامل تحقق ارزش‌های الهی و انسانی بود، زیرا ما ارزش‌ها را در دفاع مقدس تجربه و پیاده کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ماجرای شکست حصر آبادان را برگ زرینی بر افتخارات دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی مسئله نماز جمعه است چراکه رسالت سنگینی بر دوش دارد و آن تبلیغ، نشر و دفاع از دین است.

آیت‌الله میرعمادی ضمن اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت نماز جمعه تبیین حقیقت‌ها و واقعیت‌های جامعه است، تصریح کرد: سنگر نماز جمعه در دوران دفاع مقدس عامل مهمی در راستای اعزام، تقویت و پشتیبانی رزمندگان عزیز بوده است.

وی یادآور شد: امروز در میدان جنگ اقتصادی و روانی قرار داریم، آمریکا باهدف تضعیف و ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی ایران با فشار و تحریم اقتصادی وارد میدان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی را از ابزارهای جنگ روانی دشمن عنوان کرد و گفت: امروز آمریکا تلاش می‌کند مشکلات ایران و کشورهایی که با او درگیر هستند را برجسته جلوه دهد و هم‌چنین درصدد این است که افتخارات و پیشرفت‌های هسته‌ای ما را زیر سؤال ببرد و این در حالی‌که است که اخیراً در اجلاس سازمان ملل رئیس‌جمهور آمریکا یک دروغ آشکاری می‌گوید که موجب خنده حضار می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که نماز جمعه با روشنگری جلو نفوذ دشمن و جنگ روانی را می‌گیرد، تأکید کرد: برای جوامع بین‌المللی ننگ است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دروازه‌ای نشان می‌دهد و می‌گوید محل ساخت بمب هسته‌ای ایران است، این‌ها در حال اتهام زنی هستند و با این کار ضعف خود را به نمایش می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت نماز جمعه معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های جامعه است و بایستی دانست که تقویت معنویت و خدمت به مردم دو وظیفه سنگین مسئولان عامل اصلی تداوم انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پایان گفت: ترامپ آرزوی ضربه زدن به انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد، چراکه ملت ایران بهای سنگینی را برای انقلاب پرداخت کرده‌ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=58699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.