• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

در سطح شهرستان 150 گروه جهادی وجود دارد

  • کد خبر : 59800
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
در سطح شهرستان 150 گروه جهادی وجود دارد

سرهنگ کرم کونانی  امروز در همایش شکوه مقاومت و در اجتماع تماشایی بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی خدمات بسیاری را بدون هیچ چشم‌داشتی ارائه داده و در طول دو سال گذشته طرح‌های اعتلای بسیج را آغاز نموده است. وی افزود: طرح جوادالائمه (ع) با محوریت رفع آسیب‌های اجتماعی […]

سرهنگ کرم کونانی  امروز در همایش شکوه مقاومت و در اجتماع تماشایی بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی خدمات بسیاری را بدون هیچ چشم‌داشتی ارائه داده و در طول دو سال گذشته طرح‌های اعتلای بسیج را آغاز نموده است.

وی افزود: طرح جوادالائمه (ع) با محوریت رفع آسیب‌های اجتماعی در سه حوزه اعتیاد، طلاق و حاشیه‌نشینی تشکیل‌شده است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اینکه در سطح شهرستان 150 گروه جهادی وجود دارد، اظهار داشت: در سال 97 فعالیت‌هایی از قبیل ساخت‌وساز، واکسیناسیون دام و… و در دو سال اخیر بسیج سازندگی تعمیر بیست باب ساختمان مسکونی ضعیف، ساخت 8 پایگاه مقاومت، رنگ‌آمیزی برخی مدارس، ساخت دو مسجد را در مناطق محروم داشته است.

سرهنگ کونانی بابیان اینکه 325 حلقه صالحین در مساجد شهرستان فعالیت دارد، گفت: در اجرای طرح شهید رهنمون که درزمینهٔ ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم است امسال در مناطق کوهدشت شمالی و هم‌چنین در منطقه محروم گل گل به همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی با حضور 11 پزشک متخصص و فوق تخصص نمودیم.

محمدرضا آزادبخت فرماندار کوهدشت نیز در این مراسم تقارن روز بسیج با ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیکو برشمرد و اظهار کرد: بسیج از محکمات جمهوری اسلامی ایران است و امنیت امروز ما مرهون صبر و تلاش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.