• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

نمایشگاه خوشنویسی «آتش مشتاقی» در کوهدشت برپا شد+ تصاویر

  • کد خبر : 60165
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
نمایشگاه خوشنویسی «آتش مشتاقی» در کوهدشت برپا شد+ تصاویر

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، شامگاه دوشنبه مراسم افتتاحیه نمایشگاهی از آثار استاد یاسر زال‌پور و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری نیستان بانام «آتش مشتاقی» در نگارخانه امید این شهرستان برگزار شد. یاسر زال‌پور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان در کوهدشت اظهار کرد: در این نمایشگاه 52 اثر خوشنویسی نستعلیق […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، شامگاه دوشنبه مراسم افتتاحیه نمایشگاهی از آثار استاد یاسر زال‌پور و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری نیستان بانام «آتش مشتاقی» در نگارخانه امید این شهرستان برگزار شد.

یاسر زال‌پور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان در کوهدشت اظهار کرد: در این نمایشگاه 52 اثر خوشنویسی نستعلیق و شکسته، توسط هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری نیستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت که ازاین‌بین 22 اثر، تهذیب کاری شده است.

وی افزود: نمایشگاه «آتش مشتاقی» در نگارخانه امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تا سوم دی‌ماه 97 برای بازدید علاقه‌مندان در دو نوبت صبح و عصر، دایر می‌باشد.

مسؤول آموزشگاه آزاد هنری نیستان کوهدشت برگزاری همایش و اجرای زنده موسیقی سنتی را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: خوشنویسی هنری منحصربه‌فرد است که علاوه بر مهارت‌های شخصی، نیازمند برخورداری از منش‌های اخلاقی و معرفتی است.

گفتنی است استاد یاسر زال پور، کتابت قرآن کریم با خط نستعلیق شکسته که با آب‌طلا تهذیب شده است را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بسیار عالی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.