• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتشار کلیپ علیه حجت الاسلام شاهرخی قبادی در فضای مجازی مغرضانه ، ظالمانه و مملو از دروغ و تهمت است

  • کد خبر : 60703
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
انتشار کلیپ علیه حجت الاسلام شاهرخی قبادی در فضای مجازی مغرضانه ، ظالمانه و مملو از دروغ و تهمت است

  رجل صالح و سالم با خبر شدم که شخص نامتعادلی با طراحی از قبل به شهر و دیار ما آمده و کلیپ های غیر منصفانه و مملو از دروغ و تهمت علیه شخصیت ها و نمایندگان ادوار شهرستان ساخته و منتشر کرده است! از جمله این کلیپ ها، کلیپی است که در تخریب ناجوانمردانه […]

 

رجل صالح و سالم
با خبر شدم که شخص نامتعادلی با طراحی از قبل به شهر و دیار ما آمده و کلیپ های غیر منصفانه و مملو از دروغ و تهمت علیه شخصیت ها و نمایندگان ادوار شهرستان ساخته و منتشر کرده است!
از جمله این کلیپ ها، کلیپی است که در تخریب ناجوانمردانه علیه شخصیت صالح و سالم روحانی گرانقدر و نماینده متعهد دور هشتم مردم شریف کوهدشت و رومشکان جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی شاهرخی قبادی در سطح گسترده ای منتشر کرده است.
البته در این کلیپ ها که فوق العاده مغرضانه است به سایر شخصیت های محترم شهرمان هم تعرض جدی و ظالمانه شده است!
بنده در پست قبلی همین صفحه ی تریبون تغییر، وعده داده بودم که به عنوان نمونه، در جهت احترام خاص و ویژه به مردم دیارمان و انتخاب هایشان در همه ی ادوار، از این سرمایه ها و منابع انسانی مطرح و محترم یک به یک یاد کنم لیکن قصد نداشتم از موضع دفاع باشم اما فرد هتاکی که در کارنامه اش پر از تناقض و تذبذب است مرا ناچار ساخت تا اینگونه شروع کنم.
هر کدام از شخصیت های سیاسی شهر ما مورد تکریم و تأیید مکرر مردم انتخاب کننده قرار گرفته اند، آنها شخصیت های محبوب مردم هستند و با امعان نظر در این معنی که اگر همه ی این اشخاص منتخب مردم را در کنار هم قرار دهیم، جمع نهایی همه این منتخبان معادل و برابر همه ی علائق مردم می شود.
بویژه شخصیت ارجمندی چون جناب آقای آشیخ علی شاهرخی قبادی که برای معروفیت عام به اخلاص دینی و صلابت انقلابی در نزد مردم مصادیق روشن و بارزی در زندگی فردی و اجتماعی خود ارائه کرده و ثبت رسانده است.
_با تقدیم احترامات فائقه به مردم
کمترین و کوچکترین مردم
کرم رضا پیریایی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.