• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سد معشوره در حال اجرایی شدن است؛مسؤولان عرضه گرفتن حق مردم را داشته باشند

  • کد خبر : 61901
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱:۵۹
سد معشوره در حال اجرایی شدن است؛مسؤولان عرضه گرفتن حق مردم را داشته باشند

امام جمعه کوهدشت گفت: سد معشوره در حال اجرایی شدن است؛مسؤولان عرضه گرفتن حق مردم را داشته باشند.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تبیین رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: امت اسلامى اکنون بر سر یک دوراهی تاریخی، همچون روز عاشورا قرار دارد.

وی افزود: راه نجات امت اسلامی عمل به تعالیم نجات‌بخش قرآن، در کنار سخنان پیامبر اکرم (ص) است، زیرا تأمین‌کننده سعادت دنیا و آخرت می‌باشد.

خطیب جمعه کوهدشت عمل به قرآن را زمینه‌ساز عزت و افتخار برشمرد و اظهار داشت: الگو رژیم‏ خبیث و دروغ‌گوی آل سعود و برخی کشورهای منطقه این است که خلاف منطق قرآن عمل کنند که به لطف خدا خوار و خفیف خواهند شد.

طهماسبی با اشاره به موضوع مهدویت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى، گفت: بایستی جامعه سازی درزمینهٔ ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) فراهم شود، چراکه منتظر واقعی کسی است که آماده ظهور باشد و جوان نقش بسزایی در این راستا ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: مساجد در جامعه نقشی محوری درزمینهٔ هویت بخشی، تربیت سیاسی، اجتماعی، پیشرفت مسائل جامعه و… را ایفا می‌کند.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به راهکار مقام معظم رهبری به دولت، در راستای جبران خسارت سیلاب اخیر، بیان کرد: دلاریزه بودن اقتصاد، گره زدن تمام مشکلات به برجام و مسئله تحریم، اقتصاد کشور را شرطی کرده است.

طهماسبی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام عصر (عج)، گفت: از خدمات وزارت اطلاعات به‌عنوان سربازان واقعی و دلیر امام زمان (عج) که بی‌ادعا به مردم خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان بایستی خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه قرار دهند، بیان کرد: مردمی که سرمایه‌دار هستند، سرمایه‌های خود را در راستای تولید و شکوفایی اقتصاد در جامعه پیاده کنند.

خطیب جمعه کوهدشت ضمن قدردانی از تلاش مردم، نیروهای نظامی و برخی مسؤولان در حادثه سیل اخیر شهرستان، خسارت سیل را قریب به 800 میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: شهرداری کوهدشت به دلیل کمبود امکانات رنج می‌برد، سد معشوره نیز در حال اجرایی شدن است، مسؤولان بایستی عرضه داشته باشند حق مردم را بگیرند، در غیر این صورت اسم آنان را در اینجا فریاد می‌زنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.