• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

تداعی حال و هوای جبهه‌ها در مناطق سیل‌زده/ سپاه پاسداران خط قرمز ملت ایران است

  • کد خبر : 61926
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
تداعی حال و هوای جبهه‌ها در مناطق سیل‌زده/ سپاه پاسداران خط قرمز ملت ایران است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل‌زده تداعی‌کننده حال و هوای جبهه‌ها است.

به گزارش کانون سبحان از معمولان (لرستان)، شامگاه پنج‌شنبه حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در مراسم معارفه امام‌جمعه جدید این شهر با اشاره به حادثه سیل اخیر اظهار کرد: مدیران باید برای خدمت گذاری به مردم و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی صادقانه در میدان حضور داشته باشند.

وی امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل‌زده را تداعی‌کننده حال و هوای جبهه‌ها خواند و افزود: وقوع سیل اخیر از یک‌ طرف امتحان بزرگی بود و از طرف دیگر ابعاد و شدت خسارات بر مردم بسیار زیاد است که با عنایت الهی، حضرت ولی‌عصر (عج)، همت و هوشیاری مردم و مسؤولین، خسارت‌های مالی و زیرساختی با اراده جدی جبران خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره ضرورت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در زمینهٔ خدمات‌دهی بهتر به مردم اظهار داشت: حادثه سیل اخیر در مردم، نوعی شوک روحی ایجاد کرده است که روحانیت در این زمینه می‌تواند با مشاوره و ارائه تدابیر مناسب به خانواده‌ها، شرایط عمومی مردم را به وضعیت عادی برسانند.

حاج علی‌اکبری فضای وحدت و هم‌دلی در سطح ملی را خوب ارزیابی کرد و گفت: وحدت و همدلی عنصری بسیار مهم است زیرا هر جا وحدت و هم‌بستگی بوده، سرعت رشد و پیشرفت آن منطقه نیز عالی بوده است.

وی با اشاره تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران از سوی آمریکا، تصریح کرد: به قول حضرت آقا، ترامپ احمقی درجه‌یک است و با این اقدام وقیحانه، شور انقلابی را در میان ملت و نظام اسلامی افزایش داده و دیدیم که در حمایت از سپاه واکنش‌هایی نشان دادند و اثبات کردند که خط قرمز آنان سپاه است.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه بیان کرد: امام‌جمعه سابق معمولان در این مدت منشأ خدمات خوبی بودند و عاشقانه مشغول خدمت بودند که امیدواریم در پل‌دختر نیز موفق باشند، امام‌جمعه جدید این شهر نیز از افرادی است که دارای روحیه جهادی و با این دشواری‌ها پذیرفتند که مشغول خدمت شوند، می‌توان گفت با این انتصاب به ظرفیت منطقه افزوده شد و با اتحادی که وجود دارد، مسئله حفظ انسجام و تقویت روح امید موفق خواهد بود.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.