• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پیام تقدیر و تشکر بیت مرحوم آیت الله مروجی (ره)

  • کد خبر : 26655
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
پیام تقدیر و تشکر بیت مرحوم آیت الله مروجی (ره)

هم گرایی پرشور شما در صحنه انتخابات خبرگان رهبری برای بیت آیت ا… مروجی یادآور سال های فراموش نشدنی حضور آن شخصیت زاهد و عارف در این دیار بود.

پیام تقدیر و تشکر بیت مرحوم آیت الله مروجی (ره)به گزارش «کانون سبحان»؛ پیام تقدیر و تشکر بیت مرحوم آیت ا… مروجی (ره) خطاب به مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان به شرح زیر می باشد:

بسم ا… الرحمن الرحیم

مردم ولایت مدار و قدردان طرهان بزرگ !
هم گرایی پرشور شما در صحنه انتخابات خبرگان رهبری برای بیت آیت ا… مروجی یادآور سال های فراموش نشدنی حضور آن شخصیت زاهد و عارف در این دیار بود.
حضور پررنگ شما عزیزان در انتخابات که لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بود، فراتر از گرایش های سیاسی، ناشی از عواطفی پاک همراه با محبتی بی شائبه و ارتباطی آگاهانه بود. این ارتباط آگاهانه و عاطفی منبعث از پیوند دینی آیت ا… مروجی و مردم قدرشناس طرهان بزرگ است و برای ما امری تازه و عجیب به حساب نمی آید. این هم گرایی قدرشناسانه نشان داد که به رغم پر کشیدن آن معلم بی ادعا از میان مردم، یاد شورانگیزش هم چنان در این منطقه جلوه می نماید و عطری از جنس ایمان و آگاهی را پراکنده می سازد.
بیت آیت ا… مروجی وظیفه خود می داند تا مراتب تشکر عمیق خویش را به پیشگاه قشرهای مختلف این مردم نجیب و قدردان تقدیم دارد و در قبال تک تک رای های ارزشمندی که مردان، زنان و جوانان این دیار در انتخابات خبرگان به نام فرزند خلف آن عالم ربانی، آیت ا… احمد مبلغی (مروجی) به صندوق ها ریختند صمیمانه و متواضعانه سپاسگزاری نماید. بی گمان خدمت به این مردم والامنش و کم نظیر افتخار بزرگی است که باید آن را از مرحوم آیت ا… مروجی آموخت و گام زدن در این مسیر پر افتخار را سرلوحه رفتار و مبنای کردار خود قرار داد.
در پایان توفیق عمل به این وظیفه را از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.
بیت مرحوم آیت ا… مروجی (ره)

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=26655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.