• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کشور در حال جوشیدن از درون است

  • کد خبر : 63277
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
کشور در حال جوشیدن از درون است

امام جمعه موقت گفت: کشور در حال جوشیدن از درون است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آگاهی بخشی به مردم در زمینهٔ کارکردهای اجتماعی و معنوی جامعه، وحدت کلمه و حل برخی مشکلات عمومی از برکات نماز جمعه به شمار می‌رود.

وی افزود: ثواب اعمال، در نماز جمعه مضاعف بوده و انسان، باتقوای الهی به مسیر کمال قدم خواهد گذاشت.

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: معظم له فرمود، نماز جمعه مسؤولیتی سنگین و فرصتی مغتنم برای ائمه جمعه سراسر کشور است و بایستی برای تقرب الهی و هدایت انسان از این حرکت عظیم بهره کافی را ببریم.

گراوند تصریح کرد: امروزه فضای مجازی به یک بلای مجازی در جامعه تبدیل‌شده است، نباید طرفدار چنین فضایی بود، بایستی افرادی که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال هستند مراقب باشند که محتوای سالم و دقیقی را تولید کنند.

وی صرفه‌جویی در جامعه را ضروری برشمرد و گفت: حمایت و استفاده از حرکت و تفکر انقلابی جوانان ضروری بوده چراکه نیاز اصلی جامعه انقلابی به این موارد است.

امام‌جمعه موقت کوهدشت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که به برکت دل بریدن مسؤولین و ملت از بیگانگان، کشور در حال جوشیدن از درون است.

گراوند ضمن انتقاد از آلودگی صوتی و راه‌بندان نامتعارف برخی کاروان‌های عروسی در شهرستان، اظهار داشت: ملت ایران با اتکا به نیروی داخلی، راه خود را باقوت ادامه داده و مقابل دشمنان یا اقتدار ایستادگی کرده و نقشه‌ها آنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=63277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.