• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کانال آب ورودی کوهدشت برای جلوگیری از وقوع سیل اصلاح شود

  • کد خبر : 63977
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
کانال آب ورودی کوهدشت برای جلوگیری از وقوع سیل اصلاح شود

امام‌جمعه کوهدشت گفت: مسؤولان ذی‌ربط درزمینهٔ اصلاح مناسب کانال آب ورودی شهرستان، با توجه به سیل ابتدای سال و برای جلوگیری از وقوع سیل تلاش کنند.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات بوده و پیام عاشورا این است که سازش و تسلیم در برابر حکام ظالم و نالایق، در قاموس اسلام جایی ندارد.

وی افزود: ایستادگی در برابر دشمنان اسلام همان‌گونه که امام حسین (ع) هزینه آن را دادند، برای ما هم در عصر حاضر هزینه دارد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت استفاده صحیح از فضای مجازی، اظهار داشت: بایستی برنامه‌های خوب و تأثیرگذار در سطح جامعه برای جوانان ارائه شود، چراکه آمریکا و وهابیت علیه ما برنامه دارند.

طهماسبی با اشاره به اینکه ادعاهای بیجا انسان را بیچاره می‌کند، تصریح کرد: هنر را کسی دارد که به فکر آخرت باشد و خداشناسی، دین‌شناسی و مردم‌شناسی از خصوصیات مقام معظم رهبری به شمار می‌رود.

وی شناختن فتنه‌ها را در هر زمانی مهم ارزیابی کرد و گفت: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا اخیراً درباره مذاکره با ایران لفاظی های جدیدی ارائه کرده و گفته است، ما واقعاً بر رسیدن به یک حل‌وفصل متمرکزیم، ما می‌خواهیم ایران کشوری عادی باشد و در تغییر رفتار حکومتشان موفق باشند. وقتی آن‌ها این کار را انجام بدهند ما از نشستن بر سر میز مذاکره خرسند خواهیم بود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه استفاده از ابزارهای مختلف برای تسلیم دولت و ملت معنایی ندارد، تأکید کرد: سربلندی اسلام در مقاومت مردم است، گام سوم بایستی محکم‌تر برداشته شود، گام‌های قبلی موجب پیروزی اراده ایران بر شیاطین شد، در ادامه راه، دستگاه دیپلماسی بایستی هوشیار بوده و فریب لبخندها و مذاکرات تلفنی و بی‌پایه آمریکا را نخورد.

طهماسبی گفت: اروپایی‌ها تابه‌حال ثابت کرده‌اند که هیچ‌گونه اعتمادی به آنان نیست، اگر در ادامه به تعهدات خود عمل نکنند گام‌های بعدی را باقدرت عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به تغییر راهبرد آمریکا در برابر مقاومت انصار الله یمن، گفت: حزب‌الله لبنان در پاسخ به ترور ناجوانمردانه دو جوان رزمنده حزب‌الله در سوریه، یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را با شلیک موشک ضدتانک منهدم کرد به‌طوری‌که بر اساس گزارش‌ها منتشرشده کلیه سرنشینان مسلح این خودرو نظامی کشته و زخمی شدند، سید حسن نصرالله پس از حملات پهپادی اسرائیل تأکید کرد که زمان واکنش حزب‌الله نامشخص است و همین مسئله اسرائیل را در انتظاری کُشنده قرار داده است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تشکر از ساماندهی هیئات مذهبی در شهرستان، اظهار کرد: مسوولان ذی ربط در زمینه اصلاح مناسب کانال آب ورودی شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=63977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.