• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا/هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

  • کد خبر : 64528
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا/هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) بوده و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) عمل کردند.

به گزارش کانون سبحان؛سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این مناسبت‌ها باهدف، راه و مسلک انقلاب اسلامی عجین شده است، هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و یادآور حماسه، ایثارگری و استقامت ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام است.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) بوده و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) عمل کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ما در جنگ، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تکیه‌بر نیروی ایمان، خودباوری و مقاومت ملت بزرگ ایران شاهد پیشرفت و شکوفایی‌های بزرگی است.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی بزرگ درزمینهٔ ارائه گفتمان ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ عنوان برنامه برگزار می شود.

کونانی تصریح کرد: دیدار با امام‌جمعه کوهدشت، تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان، عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری، برپایی میز خدمت، اعزام اکیپ پزشکی و خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا و محافل انس با قرآن، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، خاطره گویی رزمندگان، برگزاری مسابقات ورزشی و… ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت به شمار می‌رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=64528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.