• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اگر جریان خاصی بخواهد انتخابات کوهدشت را هدایت کند،کوتاه نمی آیم/برخی فله‌ای ثبت‌نام کرده‌ و صلاحیت نمایندگی ندارند/حق مسلم مردم است که بدانند چه می‌گذرد

  • کد خبر : 65923
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
اگر جریان خاصی بخواهد انتخابات کوهدشت را هدایت کند،کوتاه نمی آیم/برخی فله‌ای ثبت‌نام کرده‌ و صلاحیت نمایندگی ندارند/حق مسلم مردم است که بدانند چه می‌گذرد

اگر جریان خاصی بخواهد انتخابات کوهدشت را هدایت کند،کوتاه نمی آیم/برخی فله‌ای ثبت‌نام کرده‌ و صلاحیت نمایندگی ندارند/حق مسلم مردم است که بدانند چه می‌گذرد

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: انسان بایستی از رزق حلالی که خداوند متعال برای او آماده کرده است، مصرف کند، زیرا این زندگی و تمام عالم از دیدگاه قرآن و اسلام بایستی برمدار تقوا باشد.

وی افزود: دنیا، انسان را به خود سرگرم کرده و از غیر آن غافل می‌کند، هرکسی دنیای متفاوتی داشته و کسی که مشغول آن باشد چیزی جز حرص و طمع صاحب نخواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و معنویت است، عنوان کرد: امروز دشمن، اخلاق و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است، تقوا فقط فردی نیست بلکه بایستی آن را در تمام زمینه‌ها به کاربرد.

وی پیاده کردن عدالت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در جامعه ضروری خواند و تصریح کرد: نفاق و سخن‌چینی خطرناک و بلائی خانمان‌سوز است و یک شهرستان را نابود می‌سازد، برخی لذت برده که دیگران را به جان هم بیندازند، اسلام این را نمی‌پذیرد زیرا بسیار خطرناک است.

طهماسبی اشاره‌ای به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز داشت و گفت: حضور قلب و تقوا در نماز امری بسیار مهم است، رهبر معظم انقلاب فرمود: نماز از برجسته‌ترین و جذاب‌ترین نعمت‌های الهی به شمار می‌رود.

امام‌جمعه کوهدشت اظهار کرد: آشوب‌های آبان ماه بایستی تحلیل شود، رهبر معظم انقلاب بیست روز قبل از التهابات و آشوب‌ها فرمودند ممکن است فتنه‌هایی رخ دهد، ورود و ایراد موضع شش‌دقیقه‌ای ایشان نیز در مورد مسئله اخیر بنزین به‌موقع و به هنگام بود تا کشور درخطر قرار نگیرد و این به‌طوری‌ بود که ، چشم فتنه را کور کرد.

وی عنوان کرد: نقشه دشمنان و برخی که مسبب مشکلات هستند، کلید زدن پروژه بی‌دولت سازی و اسقاط آن در ایران است تا به منافع نامشروع خود دست یابند.

طهماسبی اشاره‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت اصلاح ساختار بودجه داشت و اظهار کرد: بودجه‌ای که برای سال 99 بسته‌شده در بخش پژوهش و تحقیقات ضعیف است، اخیراً در دیداری که با معلمان پرورشی شهرستان داشتیم، آنان ارائه کردند که در بخش قرآنی نیز بودجه خاصی وجود ندارد، چرا قرآن بایستی این‌چنین مظلوم واقع شود؟! چه دست‌هایی در کار است و چه اهدافی در این زمینه دنبال می‌شود.

امام‌جمعه کوهدشت تسریع در ساماندهی جاده کوهدشت خرم‌آباد را ضروری برشمرد و با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: آیه 159 سوره آل‌عمران ریشه مشورت در اسلام را بیان کرده است، یکی از نکات اساسی و مهمی که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند، اعتنا نمودن، شخصیت دادن و مشورت با مردم بوده زیرا اصلی اسلامی بوده و مجلس شورای اسلامی نیز ریشه‌اش در همین است.

وی اظهار داشت: نماینده مجلس پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و در انجام امر وکالت بایستی تقوا را رعایت کند.

طهماسبی اشاره‌ای به 30 نفر معتمد انتخابات شهرستان داشت و اظهار کرد: همه در انتخابات حق‌دارند، بایستی فضا باز شود و هرکسی شایستگی و تقوا دارد به میدان بیاید، گاهی چنان یک فرد را بمباران می‌کنند که پشیمان می‌شود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه، هرکسی قانون و انصاف را زیر پا بگذارد او مردم را تحریک کرده است، اظهار کرد: دور گذشته تظاهرات انتخابات شهرستان را جمع کردیم، آشوب به پا کردن خلاف شرع است، ولی حق مسلم مردم است که بدانند چه می‌گذرد، همان‌طوری که قبلاً گفتم، اگر خلافی در انتخابات ببینم داد می‌زنم و تا آخرش هستم.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی بایستی وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، تأکید کرد: عده‌ای از کاندیداها به‌صورت فله‌ای ثبت‌نام کرده‌اند و صلاحیت نمایندگی ندارند، برخی می‌خواهند این را گردن شورای نگهبان بیندازند که آنان سخت‌گیری می‌کنند و در اکثر موارد پیش خود گفته‌اند که همه را تائید کنیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه نماینده بایستی علم و تقوا داشته و اهل زد و بند سیاسی نباشد، اظهار کرد: وظیفه ذاتی اسلام و قرآن رشد فکری مردم در جامعه است، من به‌عنوان امام‌جمعه زبان گویای مردم هستم، باکسی دشمنی ندارم، این تریبون نیز ما ولایت و ملت است، ولی کوتاه نمی‌آیم و فریادخواهم زد اگر جریان خاصی بخواهد انتخابات را هدایت کند، و الله قصد تحریک هیچ‌کسی را ندارم، باید مراقبت کنیم که انتخاباتی سالم و مشارکتی حداکثری داشته باشیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به جوسازی‌های مسموم در فضای مجازی گفت: نباید کاری کرد که مردم اعتمادشان از نظام سلب شود، نامزدهای انتخابات نیز باید در مسیر درست حرکت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.