• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

۷ هزار سرپرست خانوار کوهدشتی بیمه شدند

  • کد خبر : 65962
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
۷ هزار سرپرست خانوار کوهدشتی بیمه شدند

مسئول بیمه اجتماعی روستائیان کوهدشت گفت: 7 هزار سرپرست خانوار در شهرستان کوهدشت تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان قرار گرفتند.

به گزارش کانون سبحان، بهزاد سوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران کوهدشت با اشاره به کارکرد بیمه اجتماعی روستائیان اظهار داشت: فردی که به دلیل حادثه یا بیماری بخشی از توان خود را ازدست‌داده و نیازمند کمک است، فردی که وارد دوران پیری می‌شود و نیازمند کمک از جانب سازمان یا نهادی است و نیز فردی که فوت‌شده و بازماندگان وی نیازمند حمایت هستند که خوشبختانه بیمه اجتماعی روستائیان از افراد در قبال این تهدید‌ها حمایت می‌کند، سه مشکل اساسی بوده معیشت خانواده را تهدید می‌کند.

وی افزود: بیمه اجتماعی روستائیان برای حفظ کرامت انسانی و برقراری عدالت اجتماعی در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد که در شهرستان کوهدشت بیش از هفت هزار سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار داده که به‌طور متوسط اگر میانگین هر خانواده را سه نفر در نظر بگیریم بیش از ۲۱ هزار نفر تحت پوشش این بیمه می‌باشند و از مزایای بازنشستگی و ازکارافتادگی و مستمری فوت استفاده می‌کنند.

مسئول بیمه اجتماعی روستائیان کوهدشت عنوان کرد: مدت بیش از شش ماه است که پوشش بیمه تکمیلی عمر را به‌صورت اختیاری به این بیمه اضافه و باعث مزایای بیشتری ازجمله پرداخت هزینه‌های پزشکی و نقص عضو براثر حادثه و …به مزایای بیمه اضافه‌شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر مزایا بیمه رایگان آتش‌سوزی و زلزله است که بیش از ۹۸ درصد از بیمه‌شدگانی که دارای منزل مسکونی هستند خانه آن‌ها در قبال آتش‌سوزی و زلزله بیمه می‌شود.

سوری بیان کرد: بیمه اجتماعی روستائیان شهرستان کوهدشت به تمام افرادی که نیاز مبرم به وام داشتند مبلغ پنج تا ۱۰ میلیون تومان به بیمه‌شدگان پرداخت کرد و بیش از سه هزار نفر از فرزندان بیمه‌شدگان روستایی دارای بیمه سرمایه‌گذاری و تأمین آتیه می‌باشند که وام بدون ضمانت به هرکدام از آن‌ها تعلق می‌گیرد.

مسئول بیمه اجتماعی روستائیان کوهدشت گفت: از دیگر مزایا فراهم شدن انتقال سوابق بیمه‌ای از سایر بیمه‌ها به بیمه اجتماعی روستائیان شهرستان کوهدشت است و بیمه‌شدگانی که دارای سابقه بیمه از سایر بیمه‌های دولتی هستند می‌توانند سابقه بیمه خود را به این بیمه انتقال دهند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی بیمه‌شدگان بیمه اجتماعی شهرستان کوهدشت که دارای حداقل ۷۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه بیمه نزد این صندوق می‌باشند با توجه به دستور اداری هفدهم آذر ماه ۹۸ جهت تشکیل پرونده بازنشستگی و کلیه مردان وزنان ۱۸ تا ۵۰ سال سن که هیچ‌گونه بیمه بازنشستگی ندارند می‌توانند جهت بیمه شدن و استفاده از مزایای این بیمه به آدرس کوهدشت میدان معلم روبروی شهدای گمنام خیابان شهدای گمنام شرقی بیمه اجتماعی روستائیان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۲۶۴۱۴۶۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.