• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دور زدن قانون به مثابه فتنه می‌ماند/ مردم فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند

  • کد خبر : 66092
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
دور زدن قانون به مثابه فتنه می‌ماند/ مردم فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مردم در طول 40 سال انقلاب اسلامی فتنه‌های رنگارنگ دشمنان را خنثی کردند گفت: دور زدن قانون به مثابه فتنه می ماند بنابراین باید تابع قانون باشیم و هیچ شخص و گروهی فوق قانون نیست.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری نایب امام زمان(عج)، حق به عنوان یک رسالت، پیروز و جایگزین باطل شد، اگر جامعه ای حق طلب و عدالت محور نباشد مرگ آن  حتمی است.

وی افزود: هر انقلابی مرگ و حیاتی دارد، استقلال همه جانبه سیاسی، اجتماعی واقتصادی ضروری است، باید شاخص ها فراموش نشده و به صورت پویا به راه خود ادامه داد، اگر یک جامعه وابستگی اقتصادی داشته باشد این خطرناک است، مرگ انقلاب در ریشه دواندن جریانات فساد در آن است.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: دیانت، عزت، شرافت از جمله درس های مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود و در زمان حضرت امیر المونین(ع) امری که مسلمانان را دچار انحطاط کرد، عدم بصیرت و آگاهی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده ای الهی است، تصریح کرد: پیام قرآن این است که ما باید در مقابل کافرانی که با ما سرجنگ دارند، مانند آمریکا،  اسرائیل، منافقان،آدم های ترسو و بزدلی که با دشمن هماهنگ هستند، دنیا طلبان و عافیت طلبان، ایستادگی  و مقابله کنیم.

طهماسبی گفت: فتنه های رنگارنگ در طول این چهل سال یکی پس از دیگری خنثی شد،کسانی که در مقابل دشمن ترسیدند و به فکر منافع دنیای خود بودند، جزء نااهلان هستند.

امام جمعه کوهدشت اظهار کرد: رمز فتنه ۸۸ کلمه ای به نام تقلب بود، هنوز آراء ملت اعلام نشده آمریکا، اسرائیل و رادیو های خارجی  گفتند، بناست در ایران تقلب شود و بخشی از سیاسیون نیز بر آن دامن زدند وبه عنوان گناهی نابخشودنی اعتماد بخشی از مردم را به نظام سست کردند.

وی با اشاره به اینکه  دور زدن قانون به مثابه فتنه می ماند، بیان کرد: باید تابع قانون باشیم، هیچ شخص و گروهی فوق قانون نیست، مقام معظم رهبری در سال ۸۸ خطاب به موسوی و کروبی فرمود:«جنس شما جنس آشوب نیست، زمانی نخست وزیر و رئیس مجلس بوده اید، من بی قانونی را قبول نمی کنم، نزدیک بود که کشور را به ورطه نابودی بکشانند.

طهماسبی گفت: اگر سخنی می گویم، به خاطر رضای خداوند متعال است، وامدار احد الناسی نیستم، هیچ شخص و مقامی در شهرستان حق ندارد برای من تعیین و تکلیف کند،کسی که بخواهد قانون را دور بزند فتنه گر است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه من ضد تظاهرات خیابانی هستم، عنوان داشت: اگر حقی از مردم ضایع شود،گفته ام که فریاد می زنم، مابیداریم باید تابع قانون باشیم، در انتخابات گذشته مردم اعتراض داشتند، می گوئیم تکرار نشود ماهمه هستی مان را برای ولایت می دهیم.

وی گفت: ولایت، بصیرت مردم و هماهنگی میان مردم و ولایت، سه عنصر مهم در خنثی کردن فتنه ۸۸ بود، امروز فتنه های یامعیشت و یامقاومت را مطرح می کنند که غلط است، چراکه اگر تسلیم شویم دین، دنیا و شرفمان بر باد خواهد رفت.

طهماسبی با اشاره به اینکه امروز روز بصیرت و ولایت است، اظهار کرد:ما مقاومت کرده و تسلیم زیاده خواهی آمریکا و اسرائیل نخواهیم شد، تضعیف دولت خیانت است،کار هایی در شهرستان صورت گرفته است ما ۱۴ سال مذاکره برجام انجام دادیم ولی نتیجه و ثمره ای از آن نگرفتیم و وضع کشاورزی و اشتغال نیز پیشرفتی نکرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه باید تهدید ها را تبدیل به فرصت کرد، بیان داشت: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ تهدید کاپیتولاسیون را تبدیل به فرصتی برای بیداری و مبارزه مردم کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات، تابع قانون و عادلانه برگزار می شود ،گفت:ما نمی گوییم بناست تقلب شود، چراکه مسئولان زحمت می کشند، سخن ما عادلانه برگزار کردن آن است،برخی می گویند تحریک می کنیدآیا دم از عدالت زدن سخنی تحریک کننده است یعنی خفه بشویم و هیچ نگوئیم، بنده هرکسی عادلانه رای آورد در خدمتش هستیم، باید حق را شناخت بنابراین هرکسی به ملت خیانت کند فتنه گر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=66092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.