• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷۰ نفر رسید؛ ابتلای ۲۷ مورد جدید/ کوهدشت به 17 نفر رسید

  • کد خبر : 67239
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷۰ نفر رسید؛ ابتلای ۲۷ مورد جدید/ کوهدشت به 17 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷۰ نفر رسیده است گفت: تاکنون ۷۴ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

به گزارش کانون سبحان، محمدرضا نیکبخت  ظهر امروز در رابطه با آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان لرستان اظهار داشت: تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی 27 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان  شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل استان به  470 نفر رسید.

وی افزود: تاکنون هزار و 345 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده که از این تعداد هزار و 328 نمونه پاسخ داده شده که 470 مورد مثبت و 858 نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در طول 24 ساعت گذشته، هیچ بیماری از مبتلایان جدید کووید 19 جان خود را از دست نداده  و بر همین اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان 30 نفر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون 74 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند بیان کرد: در حال حاضر 95 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری و 271 نفر تحت مراقبت در منزل و در قرنطینه خانگی هستند.

نیکبخت در رابطه با  آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها گفت: در سلسله   119 نفر، خرم‌آباد 106 نفر، بروجرد 53 نفر، دلفان 57 نفر، دورود 49 نفر، ازنا 28 نفر، کوهدشت 17 نفر، الیگودرز 14 نفر، پلدختر 12 نفر، چگنی 7 نفر، رومشکان 7 نفر و سپیددشت 2 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.