• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

تعداد مبتلایان به کرونا در کوهدشت ۲۲ نفر است/ آغاز مرحله دوم غربالگری کرونا در شهرستان

  • کد خبر : 67320
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
تعداد مبتلایان به کرونا در کوهدشت ۲۲ نفر است/ آغاز مرحله دوم غربالگری کرونا در شهرستان

مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: از 78 نمونه‌ کوهدشت که مورد آزمایش قرارگرفته جواب ۲۲ مورد در ابتلای قطعی به کرونا مثبت بوده است.

دکتر حسن امینی زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: از ششم اسفندماه 98 و ابتدای بحران ویروس کرونا در شهرستان کوهدشت تابه‌حال 78 نفر با شک به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بوده است.

وی افزود: تا این مدت جواب تست آزمایش ۲۲ نفر در ابتلای قطعی به کرونا مثبت بوده است که ازاین‌بین یک نفر نیز فوتی داشته‌ایم.

مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت ضمن تکذیب شایعه ابتلا 70 نفر به کرونا در کوهدشت که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده است، عنوان کرد: ترویج مطالب در زمینه کرونا، بدون اطلاع علمی و تخصصی سبب افزایش استرس و نگرانی در جامعه می‌شود، در اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا دستگاه‌های مختلفی نظارت داشته و لزومی ندارد که آمار واقعی اعلام نشود.

وی تصریح کرد: از 78 نفری که مورد آزمایش قرارگرفته و بستری‌شده‌اند، 72 نفر ضمن بهبودی کامل، مرخص شده و به خانه بازگشتند و هم چنان پیگیری‌های بعدی نیز ادامه دارد.

امینی زاده اظهار کرد: هم‌اکنون شش مورد با شک به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و کلیه بیماران مثبت به کرونا کوهدشت بهبودیافته‌اند.

مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: مرحله اول غربالگری کرونا در شهرستان کوهدشت به پایان رسیده و مرحله دوم را با همکاری مطلوب بسیج، با دقت بیشتری استارت زده‌ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. آقای آدمی تورو خدا چند تا عکس از وضعیت آسفالت این شهر بگیر بخدا ماشین ها همه نابود شدن کسی ک کرایه کشی میکنه هرچی در میاره باید چهاربرابرش خرج ماشینش کنه لطفا به مسولین شهرداری اطلاع رسانی کنید اجرت با آقا اباعبدالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.