• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ظهور امام زمان (عج) ثمره طیبه درخت عاشورا است

  • کد خبر : 68751
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
ظهور امام زمان (عج) ثمره طیبه درخت عاشورا است

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: ما بایستی با عمل خود کاری کنیم که در ظهور امام زمان (عج) تعجیل شود، چراکه ظهور ایشان ثمره طیبه درخت عاشورا است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در جمع عزاداران کوهدشت، اظهار داشت: جامعه اسلامی در آن زمان ولی خدا، امام حسین (ع) را همراهی نکردند، اگر در این زمان نیز با ولی‌فقیه همراه نباشیم قطعاً تاریخ تکرار خواهد شد.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه بر گسترش فرهنگ نماز، افزود: درس بزرگ عاشورا، اقامه نماز اول وقت است، هدف از قیام امام حسین (ع) به پا داشتن نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر بود، کسانی که صدای مظلومی را می‌شوند بایستی به کمک او بشتابند تا در دنیا و آخرت رستگار باشند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه رشادت رزمندگان در ایام دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا است، عنوان کرد: تلاش جوانان امروز در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌دهی به مردم نیز تداعی‌کننده همان دوران 8 ساله دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: مردم در آزمایش و امتحان الهی قرار دارند، گاهی غفلت انسان را تا جایی می‌کشاند که با یک بلا و سختی، به خود می‌آید و قدر عافیت را می‌داند.

طهماسبی گفت: امام حسین (ع) زکات خون داد، از طایفه بنی‌هاشم 18 نفر در کربلا به شهادت رسید، بایستی امروز جانانه از خط امام حسین (ع) دفاع کنیم.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: در ایام دفاع مقدس که تمام دنیا همراه صدام بود، این امام (ره) بود که بااقتدار و اتکا به خداوند متعال و به همت ملت انقلابی در این جنگ نابرابر پیروز شد.

وی با اشاره به فضیلت گریه بر امام حسین (ع) گفت: ما بایستی با عمل خودکاری کنیم که در ظهور امام زمان (عج) تعجیل شود، چراکه ظهور ایشان ثمره طیبه درخت عاشورا است.

طهماسبی اظهار داشت: بایستی با اشرافی گری و تجمل‌گرایی مبارزه قاطع شود، امروز روز دفاع از مظلومان و مستضعفان است که این خود جهادی بزرگ درراه خدا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر امام جمعه کوهدشت اصیل با خانواده دلسوز نظام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.