• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست

  • کد خبر : 68929
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست

دل‌انگیز، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با پیوستن به کمپین «به‌وقت روشنایی» گفت: اگر در مصرف برق درست استفاده کنیم دیگر نیازی به‌صرفه جویی نیست و شاهد خاموشی‌ها در تابستان نخواهیم بود.

روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه مصرف برق می‌توان از خاموشی و قطعی آن در فصل تابستان جلوگیری کنیم چراکه اگر درست مصرف کنیم دیگر نیاز به‌صرفه جویی نیست.

وی افزود: راه دستیابی به فرهنگ‌سازی و الگوی مناسب برای مصرف بهینه و صحیح برق در جامعه با آموزش در مقاطع ابتدایی محقق خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی راهکارهای مصرف دارند، زیرا می‌توانند با انتشار محتوای مناسب، این بحث را ارائه دهند که صرفه‌جویی در برق، برای راه‌اندازی صنایع دیگر، امری ضروری است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارائه‌دهنده انرژی می‌توانند، مشوق‌هایی در راستای سوق دادن مردم به رعایت مصرف بهینه برق را ارائه دهند که مردم تشویق به‌صرفه جویی در این زمینه شوند.

دل‌انگیز خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ورزشکار و مربی به کمپین «#به_وقت_روشنایی» می‌پیوندم و ضمن آرزوی سلامتی برای مردم در برابر ویروس «کرونا»، امیدواریم که همه ما بتوانیم در راستای مصرف بهینه برق و سایر حامل‌های انرژی کوشا باشیم.

گفتنی است روح‌الله دل‌انگیز اهل کوهدشت لرستان و مربی تیم ملی جوانان و نوجوان کشتی فرنگی بوده که تاکنون در سطح جهان حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.