• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

استیضاح رئیس‌جمهور اتفاق مثبتی ایجاد نمی کند/تأکید رهبر معظم انقلاب بر تعامل و هم‌افزایی

  • کد خبر : 69315
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
استیضاح رئیس‌جمهور اتفاق مثبتی ایجاد نمی کند/تأکید رهبر معظم انقلاب بر تعامل و هم‌افزایی

حجت‌الاسلام مبلغی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تعامل و هم‌افزایی، گفت: با استیضاح رئیس‌جمهور اتفاق مثبتی در کشور نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: در چنین شرایط سختی که در فشار اقتصادی قرار داریم، استیضاح رئیس‌جمهور به صلاح مملکت نیست هرچند دولت در زمینه قیمت‌ها و مسائل اقتصادی کوتاهی دارد.

وی با اشاره به ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻧﻈﺎﺭﺗﻲ ﻣﺠﻠﺲ، افزود: استیضاح روحانی التهاب و تشتت بیشتری را به جامعه تزریق می‌کند و موجب حل مشکلات و چالش‌های کنونی به‌خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی نخواهد شد، زیرا عملاً با کنار رفتن ایشان و آمدن معاون وی در این چند ماه اتفاق مثبتی نمی‌افتد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: رئیس‌جمهور و مسئولین دولت بایستی در این چند ماه باقی‌مانده از بی‌خیالی بیرون بیایند و به‌طور جد و مطلوب به وظایف خود عمل کنند، مجلس نیز در این راستا مطالبه و نظارتی دقیق خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به مخالفت مقام معظم رهبری در مورد به وجود آمدن تنش میان مجلس و دولت و تأکید ایشان بر تعامل و هم‌افزایی، اکثر نمایندگان این برداشت راداریم که نباید وضع را ازآنچه که هست بدتر کنیم درعین‌حالی که انتقاداتی به دولت داریم ولی بایستی برای غلبه بر مشکلات و حل مسائل کشور بر حفظ و تقویت اتحاد و انسجام ملی اهتمام ورزیده شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.