• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه کوهدشت: مقاومت اسلامی در حال درخشیدن است./ نحسی 13 فروردین خرافات است.

  • کد خبر : 27523
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱:۰۹
امام جمعه کوهدشت: مقاومت اسلامی در حال درخشیدن است./ نحسی 13 فروردین خرافات است.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: 13 فروردین روز طبیعت را گرامی می داریم،این روز ، روز مبارکی است، و این قضیه ای که روز سیزده فروردین روز نحسی است تماما خرافات می باشد،وهیچ روایتی در این باب نیز وارد نشده است.

امام جمعه کوهدشت

به گزارش« کانون سبحان» حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: 13 فروردین روز طبیعت را گرامی می داریم،این روز ، روز مبارکی است، و این قضیه ای که روز سیزده فروردین روز نحسی است تماما خرافات می باشد،وهیچ روایتی در این باب نیز وارد نشده است.
وی در ادامه ضمن بیان لزوم حفظ طبیعت خدادادی افزود: ما مخالف رفتن به دامان طبیعت نیستیم،ولی طوری نباشد که کاملا مقید به آن باشید،وبه عبارتی برخی حاضر باشند نماز جمعه  ای که یک ساعتی بیشتر طول نمی کشد ،خلوت بشود ولی باید سیزده بدر حتما بیرون باشند .
وی اشاره ای به  روز کتاب کودک داشت و این امر را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: کودک گلی است که هنوز نشکفته است و امانت خداست ،بایستی کودک را در ابتدای راه با کتاب و ادبیاتی نیکو و مفید پرورش داد.

امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به آزاد سازی شهر تاریخی تدمر توسط رزمندگان مدافع حرم افزود: به لطف خدا،مقاومت اسلامی در حال درخشیدن است.
وی ضمن اشاره به تحولات اخیر اروپا افزود: در بروکسل پایتخت بلژیک و به عبارتی قلب اروپا تروریست هایی که در دامن کثیف خود آنان پرورش یافته بودند،عده زیادی رابه خاک و خون کشاندند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.