• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

فرماندار کوهدشت:ما امانت دار همه سرمایه های مردم هستیم./ هرگز آدم هتاکی نبوده ام!

  • کد خبر : 21068
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
فرماندار کوهدشت:ما امانت دار همه سرمایه های مردم هستیم./ هرگز آدم هتاکی نبوده ام!

به گزارش “کانون سبحان”؛ طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان آقای برخورداری به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و بعنوان جایگزین آقای مومنی معرفی شد .

فرماندار کوهدشتبه گزارش “کانون سبحان”؛ طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان آقای برخورداری به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و بعنوان جایگزین آقای مومنی معرفی شد .

مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش کوهدشت ظهر امروز در محل سالن جلسات آموزش و پرورش با حضور فرماندار کوهدشت ، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و … برگزار گردید .

محمدی فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ارزنده آقای مومنی گفت : هم در دوران جنگ و هم در دوران سازندگی ، در همه انتخابات ها و در همه مقاطع آموزش و پرورش نقشی تعیین کننده داشته و دارد ، عملا در چنین سازمانی نقد ، انتقاد ، بررسی و … در نهاد آن وجود دارد .

وی گفت : ما در یک جامعه ای زندگی می کنیم که همه فرهیختگان آن بی شک برخواسته از این جامعه فرهنگی هستند، چه آنانی که در جاهای دیگر غیر از آموزش و پرورش کار می کنند و چه آنانی که در آموزش و پرورش مشغول هستند .

فرماندار گفت :امیدواریم چه همه کسانی که در این جلسه هستند و چه کسانی که حضور ندارند به این مسئله توجه کنند ، اگر آموزش و پرورش ما سازنده ، پای کار و مقلد دیدگاههای نظام و ساختارهای نظام باشد دارای جامعه پایداری خواهیم بود.

محمدی افزود : ما امانت دار همه سرمایه های مردم هستیم ، سرمایه های انسانی که آینده این کشور قطعاً به وجود آنها وابسته است ، فرزندان امروز پدران و مادران آینده این آب و خاک هستند ، ما باید آنها در چهارچوب اخلاق و در چهارچوب معنویت برای دین تربیت بکنیم .

وی تصریح کرد : سال ۹۴ سالی است که پروسه عظیم انتخابات در آن اجرا می شود ، جامعه ای که تکثر در آن وجود داشته باشد آن جامعه فعال است ، ما نباید بترسیم که کاندیداهای زیادی داریم ، هیچ اشکالی ندارد ، آدمها باید بیایند و خودشان را ارائه بکنند ، مردم باید دارای قدرت انتخاب باشند ، مردم نباید احساس کنند که یک مجموعه ای یک کسی را از قبل مشخص کرده اند و بقیه بیکار هستند ، مردم اصل و متن هستند ، این مردم هستند که تصمیم خواهند گرفت .

فرماندار گفت : بنده از افتخارات خود می دانم تا زنده ام سرباز این نظام هستم و تمام تلاش خود را برای نظام انجام خواهم داد ، هرگز آدم حتاکی نبوده ام ، بنده دارای تفکر هستم و این را هم کتمان نکرده ام و نمی کنم ، تفکری که برخواسته از نظام است ، تفکری که برای اصلاح آمده است ، برای مبارزه با انحراف آمده است ، برای تقویت دین آمده است ، برای تقویت خون شهدا آمده است ، این چنین تفکری اگر نقد بشود هیچ اشکالی ندارد .

محمدی افزود : دولت برخواسته از دل مردم است ، منتخب مردم است ، دولت این افتخار را دارد که با همه تخریب های که در رابطه با این دولت صورت می گیرد بزرگترین معظل این کشور که بحث انرژی هسته ای بود را به بهترین وجه و با کمترین هزینه حل کرد .

وی گفت : ما باید به سرمایه هایمان که جوانان هستند یاد بدهیم که همدیگر را تحمل کنند ، نسبت به هم گذشت داشته باشند ، اگر کسی مسئولیتی را می گیرد و او را کمک نکنیم قطعا از عهده این مسئولیت بر نخواهد آمد ، باید زیر ساخت های فکری را آماده بکنیم که بهترین حرکت را مردم انجام دهند .

فرماندار گفت : اگر ما انتخاباتی را انجام بدهیم و مردم از منافع آن برخوردار نباشند قطعاً در پیشگاه خداوند مسئول هستیم ، مردم نباید این احساس را داشته باشند که دیگران به جای انها تصمیم می گیرند ، اگر خدایی نکرده یک رأی جابه جا بشود به مردم خیانت شده است . ما امانت دار رأی مردم هستیم ، بنده به مردم اطمینان می دهم که از آرائ آنها صیانت بعمل  خواهد امد .

منبع: زاگرسی ها

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.