• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

الهیار ملکشاهی:بالاترین چتر امنیت بشر، ایمان به خداست./ ایران، امن‎ترین کشور دنیا است.

  • کد خبر : 23312
  • ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
الهیار ملکشاهی:بالاترین چتر امنیت بشر، ایمان به خداست./ ایران، امن‎ترین کشور دنیا است.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی سنگر سازان بی سنگری هستند که در خط اول مبارزه با ناهنجارهای اجتماعی حضور فعال دارند.

تصاویر جلسه الهیار ملکشاهی با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد کوهدشت (27)

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، با اشاره به اینکه ایران، امن‎ترین کشور دنیا است، افزود: این امنیت در سایه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و وحدت ملت پدید آمده است.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) که حفظ نظام، از اوجب واجبات است، اظهار کرد: الحمدالله امنیت حاکم در استان لرستان و شهرستان کوهدشت از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، به‎طوری‎که هیچ پدیده ناامن و نگران کننده‎ای نداشته‎ایم.

نماینده مردم شهرستان کوهدشت با تقدیر از عملکرد خوب پلیس در برخورد با مظاهر علنی فساد و مبارزه با هنجارشکنان، تصریح کرد: باید با فرهنگ‎سازی، مقابله با عاملان رواج بی‎حجابی و بی‎عفتی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، جامعه اسلامی را از خطر تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام در امان نگاه داشت.

ملکشاهی با بیان اینکه همه باید مراقب توطئه‎های دشمنان علیه امنیت سیاسی و اجتماعی باشیم، اضافه کرد: امنیت، آرامش و آسایش نظام جمهوری اسلامی برکتی است که همه ملت باید قدر آن را بدانند.

وی با اشاره به معنویت و اعتقادات اسلامی کارکنان نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: بالاترین چتر امنیت بشر، ایمان به خداست و نیروی انتظامی با قرار گرفتن زیر چتر فرمانده کل قوا به بالاترین نیروی ایمانی متصل است.

نماینده مردم کوهدشت بیان کرد: وجود امنیت پیش شرط مهم ثمربخشی فعالیت‎های اجتماعی، آموزشی، علمی و فرهنگی و شکوفایی اقتصاد است.

ملکشاهی با قدردانی از اقدامات موثر و تلاش شبانه‎روزی کارکنان خدوم انتظامی در تامین امنیت منطقه و افزایش آرامش و آسایش عمومی، گفت: شایسته است مردم و مسئولان قدردان تلاش‎های خالصانه پلیس باشند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب دکتر ملکشاهی، سنگرسازان بی سنگر جمله ایست که حضرت امام در زمان جنگ
    تحمیلی برای نیروهای جهادسازندگی بکار بردن.این جمله هیچ ربطی به نیروی انتظامی
    ندارد. از تلاشهای نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و آرامش شهرمان
    کمال تشکر را داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.