• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

امام جماعت پارک مهرگان کوهدشت:مسئولین به کمک مردم بشتابید!/ لزوم ساخت مسجد جهت نشر بهتر معارف دین

  • کد خبر : 30633
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۲۹
امام جماعت پارک مهرگان کوهدشت:مسئولین به کمک مردم بشتابید!/ لزوم ساخت مسجد جهت نشر بهتر معارف دین

حجت الاسلام و المسلمین محمدی وفایی گفت: از مسئولین توقع می رود به کمک مردم بشتابند و مردم را از این فضا به مسجد بکشانند.

امام جماعت پارک مهرگان کوهدشتبه گزارش اختصاصی«کانون سبحان»؛ با شور و حال خاصی نماز های جماعت صبح و مغرب و عشا  در محوطه پارک مهرگان شهرستان کوهدشت در ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی وفایی اقامه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی وفایی در گفتگو با رادیو تلگرامی لرستان، ماه رمضان را ماه رحمت الهی  و بهترین زمان برای تبلیغ دین مبین اسلام برشمرد و گفت: در این ماه در هر مکانی که باشی مسجد ،پارک ،فضای مجازی  و … فضا برای تبلیغ محیا می باشد.

وی در ادامه به سوال رادیو تلگرامی لرستان در مورد این که آیا اقامه نماز جماعت در پارک مهرگان کوهدشت موجب خالی شدن مساجد نمی شود  پاسخ داد و گفت: در این مکانی که اقامه نماز جماعت می شود از مساجد بسیار دور است ، و مومنین به علت دوری مساجد ،اکثرا اگر این نماز جماعت نیز در این مکان برپا نشود ،در منازلشان نماز می خوانند .

محمدی وفایی در ادامه اشاره ای به برنامه های این مکان پرداخت و افزود: ما هر برنامه ای که در مساجد برگزار می شود ،در این محل نیز ن را اجرا می کنیم،و نیز برنامه های پرشوری برای جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیهالسلام) و شبهای قدر در این محل داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: امید واریم این برپایی نماز جماعت در پاک خود  جرقه ای باشد برای مسئولین و کسانی که می توانند به فکر ساخت مسجدی باشند.

امید این می رود که مسئولین ذی ربط به فکر ساخت مسجدی در این منطقه از شهرستان کوهدشت باشند .امیدورایم افزایش فضاهای فرهنگی در این منطقه بیشتر مورد توجه شهرداری و دیگر مراکز ذی ربط قرار گیرد چرا که مشارکت اجتماعی در این منطقه بالا است و وجو این مراکز برای حضور مردم در محلات ضروری است،

وی در پایان افزود: از مسئولین توقع می رود به کمک مردم بشتابند و  مردم را از این فضا به مسجد بکشانند،زیرا  مسجد خانه خداست و باعث می شود  که بیشتر به یاد خدا بود. البته در فضاهایی که مسجد نیست در پارکها این چنین برنامه های برگزار شود خود موجب نشر معارف دینی می گردد.

امیدورایم افزایش فضاهای فرهنگی و احداث مسجد در این منطقه بیشتر مورد توجه مسئولین ذی ربط قرار گیرد چرا که مشارکت اجتماعی در این منطقه بالا است و وجو این مراکز برای حضور مردم در محلات ضروری است.

انتهای پیام/

 

تصاویر اقامه نماز جماعت در پارک مهرگان کوهدشت را اینجا ببینید!

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=30633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.