• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت :

انقلاب اسلامی پدیده‌ای الهی و مبارک است

  • کد خبر : 76551
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
انقلاب اسلامی پدیده‌ای الهی و مبارک است
حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: از روزی حلالی که به شما دادیم برای جان گرفتن و حرکت در مسیر رعایت تقوی استفاده کنید و از تندخویی در رفتارها پرهیز کنید.

به گزارش کانون سبحان حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته(۱۴۰۱/۱۱/۰۷) کوهدشت اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید«از روزی حلالی که به شما دادیم برای جان گرفتن و حرکت در مسیر رعایت تقوی استفاده کنید و از تندخویی در رفتارها پرهیز کنید».

وی افزود: شوخ‌طبع بودن و ادخال سرور خودش نوعی درمان تندخویی است و اصرار بر شهوت‌رانی و استمرار بر آن باعث فساد می‌شود که رذیله و ناپسند است.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: بیچارگی دنیای غرب به دلیل دنیاپرستی و شهوت‌رانی آنان است که موجب انحرافشان درراه خدا شده است.

وی با اشاره به‌ضرورت تبیین حقایق، تصریح کرد: زایل شدن عقل و اصرار شهوت دو چیزی هستند که انسان را به تباهی می‌کشاند؛ غریزه جنسی برای بقای نسل خوب است اما اصرار بر آن در مسیر نادرست باعث نابودی می‌شود.

طهماسبی ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان که به ترتیب ماه من، ماه امت خدا و ماه انسان تعبیر شده است دارای فضیلت‌های بی‌شماری می‌باشد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم توجه به امر جهاد تبیین در جامعه، گفت: در استمرار اسلام‌ستیزی در فرانسه، هلند و سوئد در مقابل سفارت ترکیه برخی اقدام به آتش زدن و اهانت به قرآن نموده و ادعای آزادی بیان رادارند ولی به قریب دو میلیارد مسلمان دنیا با این اقدام بی‌حرمتی کردند این در حالی است که اسلام به سایر ادیان احترام می‌گذارد.

وی گفت: باید دلار از تجارت کشورهای اسلامی و شرق حذف شود و مبادلات اقتصادی و تجاری به‌طور دیگری انجام شود و در این راستا بانک مشترک، کارهای تجاری و رابطه با کشورهای همسایه بسیار مؤثر است‌.

طهماسبی بیان کرد: در قضیه جنگ اوکراین قصد داشتند پای ناتو به شرق باز شود و اهداف شیطانی خود را پیش ببرند، امروز اقتصاد اروپا به شدید ضعیف شده که همه نقشه آمریکا است.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در رأس کارها قرار گیرد، بایستی در این روز خدمات نظام و انقلاب اسلامی بازگو شود که همه بدانند این انقلاب پدیده‌ای الهی و مبارک به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به خداوند بهای کل نعمت‌ها و سرمایه بزرگی است، گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب قرار داریم، بحمدالله ایران رشد مادی و معنوی بسیاری داشته است، بایستی همواره در مسیر انقلاب با اعتماد و توکل بر خداوند در راستای رسیدگی به محرومان و اجرای عدالت و ارزش‌های الهی تلاش کرد.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.