• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و سرپرست فرمانداری کوهدشت:

در توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در لرستان مشکل خاصی نداریم

  • کد خبر : 74128
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
در توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در لرستان مشکل خاصی نداریم

به گزارش کانون سبحان، دکتر بهرام ستاری در جلسه شورای اداری کوهدشت، اظهار داشت: رسالت اصلی، حفظ نظام اسلامی به شمار می رود، ولی در پرتو آن سلامتی مردم و سفره مردم نیز مهم است که بایستی در این راستا تلاش کنیم. وی افزود: در زمینه واکسن ما در گذشته گرفتار دوز اول بودیم ، […]

به گزارش کانون سبحان، دکتر بهرام ستاری در جلسه شورای اداری کوهدشت، اظهار داشت: رسالت اصلی، حفظ نظام اسلامی به شمار می رود، ولی در پرتو آن سلامتی مردم و سفره مردم نیز مهم است که بایستی در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: در زمینه واکسن ما در گذشته گرفتار دوز اول بودیم ، اما امروز افتخار نظام اسلامی در پرتو دولت سیزدهم این است که از صادرکنندگان واکسن هستیم.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: ما برمبنای «ما می توانیم » کارها را انجام داده و جان مردم را به رویکرد و مسیری آورده ایم که به مخاطره نیفتد و امروز بحث نان مردم را داریم؛ دولت سیزدهم در زمان تحویل دولت با مخاطرات زیادی در زمینه نان مواجه بوده است، ولی به همت «ما می توانیم» ۶ ماهه دوم بدون ارز ترجیحی و بدون هیچ چالشی مدیریت شد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم خزانه ای خالی را تحویل گرفت، با سیاست ها و اقدامات دولت سیزدهم برخی کسری های بودجه نیز تامین شد، با این فضاسازی‌هایی که در کشور بود، ما در بحث تورم ۴۰ درصدی امروز به ۳۵ درصد رسیده ایم.

ستاری گفت: اگر اراده ای بر مبنای ما «می توانیم» در بحث مدیریت کشوری شکل گیرد، با همه کاستی ها می توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد، دولت جدید آمده است که فضای گذشته را تغییر دهد.

معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اقدام اخیر و مطلوب دولت در زمینه تغییرات در تخصیص ارز ترجیحی، گفت: دولت به جایگاهی رسیده است که یک انقلاب بزرگ اقتصادی را انجام دهد، ما در بحث جهاد خودکفایی نظامی این ثابت کرده ایم پس در زمینه اقتصادی نیز می توانیم ثابت کنیم، در این راستا باید دست واسطه گری ها را حذف کنیم؛ سربالایی رفتن برخی مخاطرات را به همراه دارد که ما مدیران باید آن را تسهیل کرده و به کمک دستگاه های اجرایی طرح تغییر ارز ترجیحی در جامعه برویم.

وی تصریح کرد: امروز دوستداری کشور و ملت و نظام، ما را بر آن می دارد که باید قاطبه شورای اداری به این تشنگی برسد، که در راستای خدمت خالصانه به مردم همه جانبه تلاش کند و با هرکسی که فضای کشور  را در این راستا آلوده می کند مقابله و شفاف سازی نمود.

ستاری بیان کرد: در برنامه جدید دولت در زمینه ارز ترجیحی، هیچ دهکی از یارانه بگیرها حذف نخواهد شد، سامانه یارانه نیز باز است و هر کدام به هر دلیل حذف شده اند اقدامات لازم صورت می گیرند که به چرخه برگردند.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به اینکه در توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در لرستان مشکل خاصی نداریم، بیان کرد: مدیران شهرستانی بایستی در پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند و برخوردی متواضعانه با مردم داشته باشند.

وی افزود: مدیران شهرستانی در صورتی که قصد خروج از شهرستان را دارند بایستی ابتدا فرمانداری را در جریان قرار دهند و هماهنگی های لازم را داشته باشند.

ستاری گفت: بایستی در شهرستان کارگروه های تخصصی برای پیگیری و رفع مشکلات مربوط به نقاط مختلف شهرستان تشکیل گردد و تمهیدات لازم در زمینه اجرای طرح های مربوط به پمپاژ آب و ساماندهی طرح هادی روستایی صورت گیرد و هیچ اداره ای نیز حق ندارد خارج از ضوابط قانونی به کسی خدمات ارائه دهد.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی در راستای توسعه شهرستان، بیان کرد: مدیران شهرستانی در راستای برگزاری رزمایش گردان های بسیج شهرستان، یادواره های شهدا و کنگره شهدای استان لرستان همکاری و مشارکت های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.