• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
منتخب کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

سپاه پاسداران ، پیشگام در عرصه احیاء تمدن نوین اسلامی/ عملیات وعده صادق مصداق اقتدار ایران در مجامع بین الملل

  • کد خبر : 80297
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
سپاه پاسداران ، پیشگام در عرصه احیاء تمدن نوین اسلامی/ عملیات وعده صادق مصداق اقتدار ایران در مجامع بین الملل
علی امامی راد منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در جمع پاسداران شهرستان کوهدشت گفت : سپاه پاسداران از پیشگامان حرکت در مسیر احیا تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش کانون سبحان ، منتخب مردم کوهدشت و رومشکان  که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه در جمعه در کارکنان ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان کوهدشت حضور یاقت، سپاه پاسداران را از پیشگامان حرکت در مسیر احیا تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: حرکت بی نظیر سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهبادی به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی از افتخار آفرینی های بزرگ این نهاد مقدس و نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران بود .

وی ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) ، عملیات وعده صادق را حرکتی بی‌نظیر در تاریخ دانست و عنوان کرد : دنیای استکبار به رهبری آمریکا و صهیونیسم بین الملل توسط دلیرمردان سپاه پاسداران مجازات و گلوله باران شدند و این اقدام معادلات قدرت در خاور میانه را تغییر داد و نشان داد جمهوری اسلامی در حیطه امنیت با هیچ کسی شوخی ندارد .

علی امامی راد بسیجی بودن را مایه افتخار و مباهات دانست و افزود : جمهوری اسلامی در قرن ۲۱ افتخار بزرگی پدید آورد و من به شخصه به عنوان یک معلم بسیجی خود را عضو کوچکی از بدنه بسیج میبینم و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار میکنم .

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان خود را یک مطالبه گر و خادم و خدمتگزار مردم برشمرد و تصریح کرد : بنده به عنوان منتخب و خادم مردم پیگیر امورات شهرستان در زمینه های مختلف عمرانی ، زیرساختی و خدمت رسانی برای مردم کوهدشت رومشکان هستم و پیگیری های متعددی در این حوزه ها در جهت رفاه حال مردم و ارتقا سطح خدمت‌رسانی صورت گرفته و پس از شروع قانونی دوره نمایندگی مجلس دوازدهم نیز با جدیت بیشتر به این امورات خواهم پرداخت.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=80297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.