• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
امام جمعه کوهدشت:

دشمنان نمی‌توانند خدشه ای به مسیر انقلاب وارد کنند

  • کد خبر : 75446
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
دشمنان نمی‌توانند خدشه ای به مسیر انقلاب وارد کنند
حجت الاسلام طهماسبی گفت:دشمنان نمی‌توانند خدشه ای به مسیر انقلاب وارد کنند.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: مومن و مسلمان هیچ گاه چشمش به دنبال مال دیگران نیست و با تلاش به خواسته های خود می‌رسد.

وی اقتصاد را یک مقوله مهم دانست و افزود : استقلال اقتصادی معلول بسیاری از امور فرهنگی و اجتماعی جامعه است و این نشان دهنده محوری و مهم بودن موضوع اقتصاد می باشد.

امام جمعه کوهدشت اسراف را از گناهان کبیره و نابود کننده قناعت برشمرد و عنوان کرد : یکی از عوامل حفظ مال حلال اسراف نکردن، کفر نورزیدن و قانع بودن است و انسان قانع از بسیاری از خطرات محفوظ می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه قناعت یک گنج پایان ناپذیر است، تصریح کرد : حیات دنیا در مقابل آخرت چیری نیست و انسان باید حریص نباشد و به حق خود قانع باشد ولی برای پیشرفت با توکل به خدا اقدام و تلاش کند .

طهماسبی ضمن تبریک روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بیان کرد : دشمن همان نظام استکباری و حیات آنها در سلطه بر دیگران و مداخله در امور دیگر کشور ها می باشد.

امام جمعه کوهدشت اجتماع عظیم ۱۳ آبان را بر هم زننده نقشه های دشمنان پوشالی ایران دانست و گفت :نقشه آمریکا و دست نشانده های آن سوریه سازی ایران و تفرقه اندازی بین اقدام و قومیت های مختلف ایران است ولی این خواب آشفته دشمنان هیچ گاه محقق نخواهد شد .

وی افزود: هدف آمریکا ، ایجاد شکاف های قومی و مذهبی و افزایش گسست های قومی و تقویت گروهک های تروریستی به جهت تجزیه سازی و ایجاد جنگ داخلی در ایران است .

طهماسبی با اشاره به افول آمریکا و روند رو به نابودی رژیم صهیونیستی، بیان داشت : خط مقاومت راه خود را پیدا کرده است و هیچ گاه با این برنامه ریزی های مغرضانه ، نمیتوانید مسیر حرکت مقاومت را تغییر دهند .

امام جمعه کوهدشت ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع امنیت ، شهید روح اله عجمیان گفت : نیرو های انتظامی و بسیجی در عین اقتدار ، مظلوم واقع شده اند؛ دشمنان با هجمه های رسانه ای نیرو های مسلح را مورد هدف قرار می‌دهند ولی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند خدشه ای به مسیر انقلاب وارد کنند .

وی ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم انقلابی و دانش آموزان و دانشجویان مومن و انقلابی شهرستان کوهدشت در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاطر نشان کرد : دست آمریکا به خون ملت های شیعه و مسلمان آلوده است و این ام الفساد قرن به دنبال نفاق و جنگ داخلی است ولی ما باید با وحدت و یکپارچگی ، برای توسعه ایران قوی و مقتدر قدم موثر برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.